- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Cariere

Cosmote isi invata angajatii din Bucuresti sa protejeze mediul

25 Aug, 14:24 • andra.gheorghe
Cosmote a lansat un program de responsabilitate sociala (CSR) interna prin care toti cei 700 de angajati din Bucuresti ai operatorului vor lua parte timp de 6 luni la un program de training in protejarea mediului inconjurator, printr-o investitie initiala de 60.000 euro, potrivit Terezei Valcan, corporate affaires managerul Cosmote Romania.
Cosmote isi invata angajatii din Bucuresti sa protejeze mediul

Green Office este un proiect intern de responsabilitate sociala, conceput special pentru personalul Cosmote, al carui scop este educarea si implicarea angajatilor in activitati de protejare a mediului inconjurator, incepand cu propriul birou. Programul are drept componente principale reducerea consumului de apa si energie electrica, reutilizarea si reciclarea materialelor din plastic si a hartiei.

Prima faza a proiectului a inceput in aceasta luna si include participarea a peste 700 de angajati din sediul central, call center si magazinele proprii din Bucuresti.

Acestia participa la sesiuni de training in protejarea mediului, efectuate de o echipa de trei specialisti in domeniu ai consultantului extern Regional Environmental Center (REC).

Programul urmeaza sa fie extins si pentru angajatii Cosmote din tara. Compania avea la finalul anului trecut circa 1.000 de angajati in toata tara.

Operatorul estimeaza ca pana la finele anului de implementare a proiectului, costurile acestuia sa se ridice la aproximativ 100.000 euro.

Printre obiectivele programului in urmatoarele 6 luni se numara reducerea consumului de hartie cu 30% (echivalentul a 300 de copaci taiati) si reciclarea a 80% din hartia utilizata in birouri, micsorarea consumului de plastic cu 20%, reciclarea a 40% din materialul plastic folosit, sau reducerea consumului de energie electrica si apa cu circa 15%, respectiv 10%, fata de nivelul actual.

De asemenea, compania a instalat in fiecare birou cosuri pentru colectarea selectiva a hartiei si a materialelor din plastic.

Programul beneficiaza de o campanie de promovare prin intermediul revistei interne, a paginii de intranet, prin postere si materiale promotionale dedicate, dar si prin concursuri, virale si alte modalitati neconventionale.

Green Office este implementat la nivel de companie de catre echipele departamentelor de CSR (Responsabilitate Sociala Corporativa) si Resurse Umane, cu suportul consultantului extern Regional Environmental Center (REC), companie cu sediul in Budapesta si o experienta vasta in astfel de programe.