„Merită să faci livrări cu mașina? Păi, am ales să fac livrări cu mașina în loc de bicicletă, scuter sau trotinetă pentru că am confortul pe care îl vreau: am încălzire în scaune pentru iarnă, am climă pentru vară, motor de 1.6 litri pe benzină, pe opt valve, un motor fără probleme și fac undeva la trei plinuri pe săptămână. Asta înseamnă 450 de lei, dar eu fac încasări de 2500 de lei pe săptămână.
În patru săptămâni asta înseamnă 10.000 lei, din care scădem 3000 lei cheltuieli cu contabil, taxe la stat, combustibil și un fond de reparații, bineînțeles, pentru schimburi și revizii. Îmi rămân bani curați undeva pe la 7000 lei sau 7500 lei. Deci eu cred că se merită,” spune livratorul, potrivit stiridiaspora.ro.
Citește și Cât costă un souvlaki de pui în restaurantul grecesc al lui Bodo de la Proconsul
Pentru a câștiga acești bani, tânărul respectă cu strictețe un program. Lucrează în fiecare zi de luni până joi câte 12 ore, iar vinerea are un program mai scurt, de șapte ore.
„Lucrez de luni până joi, 12 ore pe zi. Vineri, de la 8:00 la 15:00. Dacă muncești 7 zile din 7, ajungi la 3500-4000 de lei pe săptămână, iar 14 ore nu ai cum, maxim 12 ore poți selecta pe aplicație,” mai spune el.
Mașina cu care face livrări este echipată cu instalație GPL, ceea ce contribuie substanțial la scăderea costurilor de operare.
„Da, am GPL. Un plin 150 de lei, rezervor de 50 de litri,” a adăugat livratorul.