Lifestyle

Petrecerea de Craciun 2010: Amintirea unor vremuri cu sefi generosi, fara grija zilei de maine

22 Oct, 11:41 • andra.gheorghe
Petrecerile de Craciun organizate de companii pentru angajati cu zeci de mii de euro uneori, in anii de glorie ai economiei romanesti, au fost aproape uitate la prima adiere de criza. In 2009, numarul lor a scazut cu peste 50% comparativ cu 2008, iar anul acesta urmeaza o stagnare, a declarat pentru DailyBusiness.ro Ioana Mucenic, managing partnerul agentiei de BTL (evenimente) Pastel Age.
Petrecerea de Craciun 2010: Amintirea unor vremuri cu sefi generosi, fara grija zilei de maine

Potrivit sefei de la Pastel Age, „corporatiile au realizat inutililitatea, din punct de vedere return of investment”, a acestor evenimente organizate pentru angajati.

„Nu aveau niciun fel de relevanta din punct de vedere financiar. Criza a fortat companiile la un mod de gandire mult mai pragmatic: investim doar daca acea investitie ne aduce un rezultat concret, care sa se simta in bilant”, a explicat Ioana Mucenic.

Aceasta sustine ca anul trecut, numarul petrecerilor organizate de corporatii pentru angajati si parteneri, cu ocazia sarbatorilor, s-au injumatatit fata de anii 2007-2008.

„In 2010, probabil vor ramane la nivelul anului trecut”, a precizat Mucenic.

Pastel Age este divizia de BTL (evenimente) a Pastel Group, un conglomerat de agentii ce ofera servicii complete de comunicare. Printre clientii agentiei se numara Gabriela Szabo, Petrom S.A. – Grup OMV, L’Oreal Romania, Unilever Food Solutions, Heidi Chocolat, La Fantana, HR-Club, Epson Romania, Remedio, Chello Central Europe.

Grupul de comunicare Pastel a terminat anul 2009 cu afaceri de circa 300.000 euro, in scadere cu 25% fata de anul precedent.