- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

11,5 mil. euro, rate card pentru noua campanie TV Algocalmin

13 Oct, 17:16 • andra.gheorghe
Zentiva, unul dintre liderii locali ai industriei farmaceutice, a lansat campania de comunicare pentru brandul Algocalmin, cu o investitie bruta de circa 11,5 milioane euro, au declarat pentru DailyBusiness.ro oficialii companiei.
11,5 mil. euro, rate card pentru noua campanie TV Algocalmin

Campania se adreseaza unui target national, cu varste cuprinse intre 25 si 55 de ani, este dezvoltata de agentia Mather Communications, si ruleaza, sub forma de spoturi de 35 de secunde, pe principalele canale de televiziune romanesti, in perioada octombrie-decembrie 2008.

Planul media este dezvoltat de Mediacom, iar campania de sustinere PR este implementata de Free Communication.

Printre obiectivele campaniei de comunicare pe termen mediu si lung se numara intarirea increderii consumatorilor actuali in brandul Algocalmin si conservarea notorietatii brandului.