- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Agentia de publicitate Loco Branding: In 2009 ne dorim sa depasim pragul de 1 mil. euro

07 May, 10:53 • andra.gheorghe
Loco Branding & Communication, agentie independenta de publicitate full-service, a terminat anul trecut cu venituri de circa 900.000 euro. Desi principalul obiectiv propus pentru anul acesta este de mentinere a cifrei de afaceri, agentia isi doreste totusi depasirea pragului de 1 mil. euro, a declarat pentru DailyBusiness Ioana Manea (foto), managing partner si director strategie & creatie a agentiei.
Agentia de publicitate Loco Branding: In 2009 ne dorim sa depasim pragul de 1 mil. euro

Loco Branding & Communication este activa pe piata din 2005 si are in portofoliu clienti ca Arctic, Alpin Towers, Antena 1, Bank Leumi, Boehringer Ingelheim, Electrolux, Eurohouse, Global City, Health Advisors (Tranzactiv, DigestDuo), Holcim, Interra sau Smart Film.

De curand, agentia si-a adaugat in portofoliu clientul New Kopel, companie cu 3 linii de business pe piata romaneasca: leasing operational (Sixt New Kopel), rent-a-car (Sixt Rent-A-Car) si vanzari de masini la mana a doua (AAA New Kopel Group).

Potrivit Ioanei Manea, agentia a castigat contul fara licitatie, fiind abordata de client, si va gestiona comunicarea New Kopel timp de un an, cu posibilitate de prelungire.

Printre serviciile furnizate de Loco Branding & Communication se numara brand design, consultanta si comunicare de brand, ATL, BTL sau servicii de media.