- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Brandul Publimedia dispare, publishingul Pro se regrupeaza sub umbrela Mediafax

07 Jul, 13:36 • andra.gheorghe
Business-ul de publishing si online al omului de afaceri Adrian Sarbu va fi regrupat intr-o singura companie, sub brandul Mediafax, condusa de Cosmina Noaghea, actualul director al Publimedia, scrie Dragos Stanca. Noul business va reuni 3 divizii: print (fosta Publimedia), online si agentie de presa.
Brandul Publimedia dispare, publishingul Pro se regrupeaza sub umbrela Mediafax

Contactata de DailyBusiness.ro, Noaghea nu a comentat informatiile publicate de fostul sau coleg de la Publimedia, Dragos Stanca, in prezent sef peste F5, divizia de new-media a Realitatea-Catavencu.

Potrivit lui Stanca, divizia de print a companiei va fi coordonata de Nicoleta Nedea, fost director de vanzari print la Publimedia, cea de online de Orlando Nicoara (directorul Apropo Media), iar agentia de presa de Cristi Dimitriu, actualul sef al Mediafax.

Ziarele lui Sarbu par a trece printr-o perioada dificila din punct de vedere financiar. Reportervirtual.ro a scris ieri despre un nou val de concedieri si reduceri salariale care au afectat titluri ca Ziarul Financiar, Business Magazin sau Gandul.

Noaghea nu a comentat informatiile respective, precizand insa ca „am vorbit cu Tiberiu (n.r – Tiberiu Lovin, autorul reportervirtual.ro) si i-am spus ca informatiile lui sunt gresite, dar ca nu am de gand sa le corectez. Si i-am mai spus ca ceea ce discut cu angajatii, ramane intre mine si angajati”.