- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Buget de 250.000 euro pentru festivalul de publicitate AdPrint 2009

26 Jun, 14:35 • andra.gheorghe
Cea de-a zece editie a festivalului european de publicitate AdPrint, care se va desfasura in februarie 2009 la Brasov, dispune de un buget de 250.000 de euro, a declarat pentru DailyBusiness Elena Bululete, PR managerul Millenium Communications, organizatorul festivalului.
Buget de 250.000 euro pentru festivalul de publicitate AdPrint 2009

„Pentru AdPrint se aloca resurse un an intreg, pentru ca este un proiect amplu, care se deruleaza de la sfarsitul unei editii pana la urmatoarea”, a precizat Bululete.

„Pentru editia din 2009 ne asumam un buget de 250 000 de euro, bani pe care urmeaza sa vedem in ce proportii ii amortizam din sponsorizari, taxe de inscriere si participare, ca in fiecare an”, a adaugat PR managerul Millenium Communications.

Organizatorii aprecieaza o acoperire de 30% din buget din sponsorizari. La editia anterioara, AdPrint a dispus de un buget alocat de 200 000 euro, raportand incasari de 215 000 euro si costuri de 190 000 euro.

Bululete nu a facut publice numele sponsorilor editiei din 2009.

Editia a zecea a festivalului va aduce o serie de transformari la nivelul competitiei, Astfel, AdPrint va primi in competitie si lucrari de Innovative Print, in noile sectiuni: AdPrint Innovative Use of Press / AdPrint Innovative Use of Outdoor / AdPrint Innovative Use of Direct & Collateral Communication / AdPrint Innovative use of Ambient.

In aceasta noua categorie, AdPrint Innovative Media, lucrarile vor fi jurizate pe criteriul folosirii creative a mediului, indiferent de produsul sau serviciul promovat.

Printul clasic, caruia ii era dedicata pana acum intreaga competitie AdPrint se regrupeaza in doua categorii: AdPrint Press & Magazine si AdPrint Outdoor & Poster. In cadrul acestor categorii, lucrarile pot fi inscrise in 7 sectiuni distincte de produse si servicii: Art, Culture, Media & Entertainment; Fast Moving Consumer Goods; Services; Corporate; Automotive and Automotive Products; Durables and Other Consumer Goods; Social Services, Public Awareness.

Noile categorii aduc si o serie de noi trofee ale competiei. Lucrarile castigatoare din fiecare sectiune a competitiei vor fi premiate cu AdPrint Golden Angel, AdPrint Silver Angel si AdPrint Bronze Angel. Dintre castigatorii acestor premii, cele mai bune lucrari din categoriile Press, Outdoor si Innovative vor primi trofeul AdPrint Grand-Prix, premiul pentru cea mai buna lucrare din fiecare categorie.

Cele mai importante distinctii ale competitiei, The Golden Team, The Silver Team si The Bronze Team, vor fi decernate pe baza punctajelor obtinute de lucrari in competitie. Distinctia Agency of Angels 2009 va fi inmanata agentiei cu cele mai bune echipe de creatie din concurs in timp ce Network of Angels 2009 va fi reteaua cu echipele care au acumulat cele mai multe puncte.

Cea de-a 10a editie a festivalului se va desfasura in perioada 12 -15 februarie 2009 la Brasov.