- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Caroli anunta ca isi adapteaza investitiile in marketing la evolutia pietei media

03 May, 11:28 • andra.gheorghe
Investitiile in marketing ale producatorului de mezeluri Caroli pe 2010 sunt proportionale cu evolutia pietei media de anul acesta, a declarat pentru DailyBusiness.ro Adrian Nicolaescu, directorul de marketing al companiei, care a gestionat in 2009 un buget de peste 2 milioane euro. Aceasta declaratie vine in contextul in care specialistii se asteapta la o noua scadere a pietei de publicitate in 2010.
Caroli anunta ca isi adapteaza investitiile in marketing la evolutia pietei media

Advertiserii romani au intrat in 2010 cu un minus de 5% la bugete, comparativ cu anul trecut, industria preconizand o scadere totala de 10% a pietei media pana la finalul anului, fata de 2009.

Si in 2009, piata de publicitate a inregistrat un recul fata de anul anterior, de circa 30-40%.

Caroli Foods are o cota de piata de circa 14%, conform propriilor estimari. Compania si-a crescut cota cu 2 puncte procentuale in a doua parte a anului trecut, in urma unei campanii de brand, bazata pe sloganul „Caroli tine romanul in miscare”. Caroli a anuntat in martie fuziunea cu Campofrio Food Group, in forma unui joint venture in Romania si teritoriile invecinate – Bulgaria, Republica Moldova, Serbia, Ucraina si Turcia.

Noul joint-venture, care asteapta pe piata locala acceptul Consiliului Concurentei, va opera sub denumirea de Caroli Foods Group.