- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Cel mai scump outdoor din Bucuresti vrea sa-si creasca business-ul cu 20% in 2010

27 Apr, 14:34 • andra.gheorghe
Cocor MediaChannel, cea mai scumpa locatie pentru publicitate outdoor din Bucuresti, a raportat venituri de 1,3 mil. euro anul trecut, si isi propune sa-si creasca business-ul cu 20% anul acesta, pana la 1,6 mil. euro, a declarat pentru DailyBusiness.ro Alexandra Enuta, sales & PR manager Cocor Media Channel.
Cel mai scump outdoor din Bucuresti vrea sa-si creasca business-ul cu 20% in 2010

Compania mizeaza pe o crestere a cererii din partea clientilor odata cu redeschiderea magazinului Cocor, pe care sunt amplasate ecranele media ale companiei.

Magazinul, situat pe bulevardul I. C Bratianu din Bucuresti, detine una dintre cele mai mari mediafatade din Europa, cu 3.300 metri patrati de ecrane si iluminatii pe baza de LED-uri.

Anul trecut, mediafatada Cocor MediaChannel a inregistrat venituri de 1,3 milioane euro, fata de un nivel estimat de 1 milion de euro si fata de o scadere cu 30% a pietei publicitare outdoor din Romania, potrivit directorului de vanzari al companiei.

Datorita relansarii magazinului Cocor, compania estimeaza ca anul acesta, mediafatada va inregistra venituri de 1,6 milioane euro, cu 20% mai mult decat in 2009. Relansarea va avea loc in septembrie, sustine Alexandra Enuta.

Conform declaratiilor directorului de vanzari al CocorMedia Channel, serviciile outdoor pe care le ofera compania sunt cu 15% mai scumpe decat cele ale altor locatii outdoor din Bucuresti.

„O campanie lunara de 2.250 clipuri a 10 secunde fiecare la 12 minute timp de 15 ore pe zi costa 20.000 euro”, a afirmat Enuta.

Pe de alta parte, studiile de audienta din piata si tranzactiile incheiate cu alte medii, ca tv, print glossy, radio si online, arata ca o campanie lunara Cocor este de 4 ori mai ieftina decat CPP-ul (punctul de rating) echivalent al televiziunilor. Comparativ cu CPT-ul (cost pe mia de persoane) altor medii, o campanie Cocor MediaChannel este de 3 ori mai ieftina decat online, de 8 ori mai ieftina decat radio si de 12 ori mai ieftina decat print-ul glossy.

„Pe piata de outdoor suntem cu 15% mai scumpi decat cele mai cautate locatii outdoor din Bucuresti, desi avem singurul mediu din outdoor cu trafic contorizat lunar, conform estimarilor clientilor nostri”, a declarat Enuta.

„Probabilitatea de a fi vazut de catre pietonii si pasagerii celor circa 100.000 masini care trec zilnic prin fata Cocor Mediachannel este insa de 90%, in timp ce TV screen-urile (care sunt de 100 ori mai mici) si mesh-urile fixe sunt observate de 35% din numarul persoanelor din trafic”, a subliniat directorul de vanzari al companiei.

Cea mai mare fatada outdoor imbacata cu LED – uri din Europa este Picadilly Circus, din Londra, preferata de advertiseri ca Vodafone, McDonald’s, Coca – Cola sau Samsug.
[img=668]Picadilly Circus[/img]
Primul contract semnat de Coca-Cola pentru publicitate pe Picadilly Circus dateaza din 1955, iar costurile unei campanii pe celebra locatie ajung, in prezent, de ordinul sutelor de mii de euro.