- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Criza din advertising a scazut business-ul Clear Channel cu 40%-50% in 2009

26 Feb, 00:00 • andra.gheorghe
Cifra de afaceri a companiei de outdoor advertising Clear Channel a scazut cu procente situate intre 40%-50% in 2009, pe fondul reducerii acute a investitiilor din publicitate. Compania se asteapta la venituri similare celor din 2009 si anul acesta, a declarat pentru DailyBusiness.ro Mihai G. Mihai, CEO-ul Clear Channel Romania.
Criza din advertising a scazut business-ul Clear Channel cu 40%-50% in 2009

Compania condusa de Mihai a comunicat in 2008 venituri de 9,2 milioane euro.

Mihai G. Mihai este membru Key People.

Clear Channel Romania este parte a holdingului american Clear Channel Outdoor, grup prezent in peste 50 de tari, cu afaceri de 3,28 miliarde de dolari in 2008 si un profit operational de 741,3 milioane de dolari.