- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Fosta sefa a publicitatii Realitatea TV: \”Talk-show-ul lui Turcescu era un generator mare de venituri, acoperea mai bine de 1 mil. euro anual\”

16 Sep, 17:42 • andra.gheorghe
100%, emisiunea produsa si prezentata de jurnalistul Robert Turcescu pentru postul de televiziune Realitatea TV, era unul dintre cei mai importanti generatori de venituri ai televiziunii in 2007-2008, sustine Brandusa Vlanga, sefa DBV Media House, regia care vindea publicitatea Realitatea in intervalul respectiv.
Fosta sefa a publicitatii Realitatea TV: \Talk-show-ul lui Turcescu era un generator mare de venituri, acoperea mai bine de 1 mil. euro anual\

Declaratia Brandusei Vlanga vine in contextul informatiei potrivit careia contractul semnat de Turcescu cu Realitatea pe intervalul 2005-2007, se ridica la peste 1 milion euro , informatie publicata de reportervirtual.ro.

„Emisiunea era pe val, avea frecventa zilnica, audienta foarte buna, Turcescu acoperea cu varf si indesat 1 milion euro”, a declarat Vlanga pentru DailyBusiness.ro.

Contactat de DailyBusiness.ro, Turcescu a declarat ca „100% genera venituri de cel putin 1 milion euro anual”.

Show-ul lui Turcescu a reusit, inca de la primele editii din 2003, sa depaseasca ratingul mediu al televiziunii, de 1% (circa 200.000 telespectatori la nivel national, pe zi).

Sorin Enache, directorul general al grupului Realitatea Catavencu, nu a comentat, pana la ora publicarii articolului, informatiile referitoare la incasarile din publicitate atrase de emisiunea 100%.