- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Funky Business tinteste afaceri cu 20% mai mari in 2008, din \”marketingul senzatiilor\”

27 Jun, 14:30 • andra.gheorghe
Funky Business, agentie axata exclusiv pe servicii de marketing experiential (cunoscut si ca marketingul senzatiilor, bazat pe comunicare directa si personalizata), a raportat in 2007 afaceri de circa 400.000 euro, si estimeaza o crestere de 20% pentru 2008, au declarat pentru DailyBusiness reprezentantii companiei.
Funky Business tinteste afaceri cu 20% mai mari in 2008, din \marketingul senzatiilor\

Agentia, prezenta pe piata de adverstising de aproximativ 7 ani, isi propune pentru 2008 adaugarea altor 2 clienti in portofoliul actual.

„De asemenea, intentionam ca anul acesta sa implementam unul din cele 3 concepte proprii de marketing experiential pe care le-am dezvoltat in ultimii 4 ani”, au adaugat reprezentantii companiei.

Printre serviciile furnizate de agentie se numara organizarea de caravane, festivitati de premiere, lansari de produse, conferinte, expozitii locale sau internationale, teambuilding-uri, sau relatii publice.

Cele mai solicitate servicii sunt lansarile de produse si organizarea de teambuilding-uri.

Printre clientii agentiei se numara companii multinationale si nationale ca Achieve Global, Altex, Autoitalia, Aviva, A&D Pharma, Cesarom, Children’s High Level Group, Coilprofil, Edipresse, Eli Lilly, Emirates Post, F&J Group, Gorenje, Hay Group, Indesit Company, L’Oreal Professionnel, Master Foods, MTV Europe, Phizer, Porsche Romania, RAAA, Raiffeisen Bank Romania, Robert Bosch, Ruukki, Sony, SPAR, Vichy Romania, si institutii precum Guvernul Romaniei, Ministerul Afacerilor Externe si Uniunea Europeana.