- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Holdingul lui Szigeti lanseaza o agentie specializata in trade marketing de la care vrea venituri de 0,5 mil. euro in 2010

06 May, 14:39 • andra.gheorghe
Holdingul de comunicare The Group, patronat de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola, a lansat un nou business, Autentic Trade, specializat pe evenimente si consultanta pentru trade marketing, pentru care estimeaza venituri de 500.000 euro pana la finalul lui 2010.
Holdingul lui Szigeti lanseaza o agentie specializata in trade marketing de la care vrea venituri de 0,5 mil. euro in 2010

Agentia Autentic Trade este specializata in conceperea si implementarea unor evenimente si platforme de trade marketing dedicate industriei FMCG, HoReCa si celei farmaceutice. Strategia agentiei este orientata spre mediul business-to-business si instrumentele ei de lucru sunt adaptate acestei abordari.

Serviciile agentiei Autentic Trade cuprind conferinte de trade, congrese, road-show-uri, targuri si expozitii tematice in toate orasele tarii.

Activitatea agentiei Autentic Trade va fi condusa de Iuliana Zamfirescu si Anca Rebegea, parteneri ai fondatorilor si profesionisti cu experienta in trade marketing communication.

Agentia numara 5 angajati si, subliniaza Szigeti, va fi profitabila anul acesta.

„Compania va fi desigur profitablia in 2010. N-am lansat niciodata un business la care nu era prognozat profit in primul an de activitate si toate companile noastre au fost profitabile in primul lor an de activitate”, a declarat Zoltan Szigeti pentru DailyBusiness.ro

Autentic Trade este al doilea business lansat de The Group anul acesta, dupa lanseaza Your Promo, agentie specializata in productia de materiale promotionale personalizate.

La finalul lui 2009, holdingul condus de Szigeti si Nicola au preluat o alta companie activa pe nisa de trade marketing, BrandsOn, pentru s-a estimat cresterea cotei de piata de la 15% (in momentul tranzactiei), la 20% pana la finalul lui 2010.

Pregateste The Group, unul dintre cele mai puternice business-uri de comunicare din Romania, cu venituri de 81,1 milioane euro in 2009, si alte lansari de business-uri in 2010?

„Este politica agentiei noastre sa consolidam businessul existent si sa ne extindem in domenii care evolueaza si prezinta multe oportunitati. Nu avem un buget anume alocat extinderii, ci generam un buget ori de cate ori identificam o oportunitate in care credem. Practic tot profitul agentiei poate fi alocat in investitia pentru dezvoltare„, a explicat Zoltan Szigeti.

Veniturile The Group au insumat 81,1 milioane de euro in 2009, in scadere cu 25% fata de 2008, cand a inregistrat 108,21 milioane euro. Obiectivul companiei pentru 2010 este, potrivit Mihaelei Nicola, CEO-ul The Group, sporirea cotei de piata in cadrul industriei.