- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Indoor Media tinteste o crestere a veniturilor de pana la 25% in 2009

29 Apr, 11:46 • andra.gheorghe
Indoor Media, agentie de publicitate indoor parte a grupului Media Pro, estimeaza o crestere a veniturilor intre 20% si 25% fata de 2008, au declarat pentru DailyBusiness.ro reprezentantii companiei.
Indoor Media tinteste o crestere a veniturilor de pana la 25% in 2009

Veniturile raportate de companie in 2008 vor fi publicate oficial in a doua jumatate a anului. In 2007, Indoor Media a raportat o cifra de afaceri de 1,1 milioane euro, si un profit de circa 500.000 euro.

Indoor Media este o agentie de publicitate indoor creata in august 2004. In aprilie 2006, s-a alaturat trustului MediaPro.

Portofoliul de clienti Indoor Media este format din companii de pe piata de telefonie mobila, bancara, a serviciilor, electrocasnice, auto, food & drink, detergenti, farmaceutice, produse de larg consum, beautycare si altele.

Printre acestia se numara nume ca Vodafone, Coca-Cola, Nokia, Danone, Procter & Gamble, Brau Union, Nestle, Orange, Colgate-Palmolive, Adidas, Porsche Romania, KFC, Nestle, A&D Pharma, Romtelecom, Unilever, Cosmote, Beidersdorf, ING, Samsung.