Media & Advertising

Indoor-ul local, liniar in 2010: „Am lucrat mai mult, pe aceiasi bani”

06 Jan, 15:50 • andra.gheorghe
Piata locala de indoor a stagnat la circa 5,5 mil. euro in 2010. Singura diferenta fata de 2009 a fost un volum mai mare de activitate pe final de an, care nu s-a vazut in bugete, a declarat pentru DailyBusiness.ro Razvan Marincoi, directorul de marketing al agentiei de profil Brand Management.
Indoor-ul local, liniar in 2010: Am lucrat mai mult, pe aceiasi bani

„Piata a stagnat in 2010, cu usoare variatii de plus sau minus 5%”, a spus Marincoi.

Razvan Marincoi este membru Key People.

„S-a simtit o activitate mai intensa in lunile noiembrie-decembrie, care a venit natural, avand in vedere ca a fost o perioada de varf al consumului. Si raportat la februarie-decembrie 2009, activitatile de indoor au crescut cu circa 30%, insa nu s-au simtit in bugete. S-a muncit mai mult pe aceeasi bani”, a adaugat reprezentantul Brand Management.

Primele reactii ale clientilor vizavi de promovarea indoor in 2011 sunt pozitive, sustine acesta.

Marincoi se asteapta la o crestere usoara, de circa 5% a bugetelor in primul trimestru al anului, fata de perioada similara din 2010.

Brand Management este una dintre cele mai importante business-uri de publicitate indoor locale, care opereaza in prezent la nivel regional, pe 3 piete: Romania, Cehia si Bulgaria. Business-ul pe grup se ridica, anual, la peste 1,5 milioane euro.

Printre cele mai mari companii de indoor advertising care opereaza in Romania se mai numara SPM Indoor Divison, Oops!, Monopoly Media, Sugar Media, Elevate sau Indoor Media.