- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Infinit Solutions deruleaza doua campanii pentru X-Trade Brokers, cu 250.000 euro

03 Aug, 14:29 • andra.gheorghe
Casa de brokeraj X-Trade Brokers (XTB) a cheltuit in acest an 250.000 euro net pentru doua campanii de promovare, offline si online - aceasta din urma recent lansata - , derulate de agentia full service Infinit Solutions, au spus reprezentantii agentiei pentru DailyBusiness.ro.
Infinit Solutions deruleaza doua campanii pentru X-Trade Brokers, cu 250.000 euro

X-Trade Brokers a intrat in portofoliul Infinit Solutions la finalul anului trecut.

Prima campanie derulata de agentie pentru acest client a demarat la inceputul anului, a fost declinata pe TV, radio si online, si potrivit lui Victor Safta, director general XTB, a generat un flux de clienti mai mare cu peste 200% fata de cel estimat initial de companie.

Cel mai recent proiect de promovare se deruleaza online, in jurul platformei demonstrative de tranzactionare pusa la dispozitia internautilor.

Pe piata din Romania, X-Trade Brokers s-a lansat oficial in februarie 2009 si este autorizata de Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare, CNVM. Obiectivele locale de business prevad atingerea unui volum de tranzactii de minim 400 milioane euro pe luna pana la sfarsitul anului in curs.

Infinit Solutions, parte a grupului Infinit Holding, este o agentie de publicitate independenta full service, care dezvolta platforme de comunicare servicii de ATL, BTL, PR si Interactive.

Lansata pe piata locala in urma cu 2 ani si jumatate, agentia a raportat in 2007- potrivit datelor disponibile pe Ministerul Finantelor- o cifra de afaceri de circa 100.000 euro.

In portofoliul agentiei se afla clienti precum Honda Trading, Rompetrol, BDT Group, Porsche Romnia, Volkswagen, British American Tobacco, Coca-Cola, Romtelecom, Cosmote, Volksbank, Samsung, P&G, RIN Hotels, Domus Stil, Austrian Village, Glaxo Smith Kline, Krka, Axe, X-trade Brokers si altii.

Infinit Solutions deruleaza de asemenea parteneriate de durata pe zona de Interactive sau BTL neconventional cu alte agentii de publicitate, printre care se numara Grey, Ogilvy, Odissey, Starcom.