- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Kondiment a investit 100.000 de euro intr-o platforma de marketing digital bazata pe instrumente Google

04 Nov, 00:01 • andra.gheorghe
Agentia digitala Kondiment a lansat marti platforma de marketing interactiv Kombo. Obiectivul produsului, care a dispus de o investitie initiala de 100.000 euro si targeteaza clientii medii si mici, este atragerea unor venituri de circa 1 mil. euro in 2010, a declarat pentru DailyBusiness.ro Lucian Despoiu, general manager Kondiment.
Kondiment a investit 100.000 de euro intr-o platforma de marketing digital bazata pe instrumente Google

Platforma integreaza simultan instrumente Google pentru marketing online, printre care Google AdWords si Google Analytics, pentru care Kondiment a obtinut certificarile Google in vara acestui an.

„Investitia initiala a fost de 100.000 euro si va ajunge la 350.000 odata cu implementarea tuturor fazelor proiectului. Kombo va creste in complexitate, prin urmare si investitia se va amplifica direct proportional. Proiectul este rezultatul unui efort international, in care au fost implicate 4 birouri ale Kondiment GmbH: Bucuresti, Chicago, Munchen si Yerevan”, a afirmat Despoiu.

Platforma se adreseaza clientilor medii si mici, valoarea medie a unei campanii pe Kombo fiind de circa 200 euro-250 euro.

„Ca medie, prin intermediul Kombo, ne asteptam ca utilizatorii platformei sa investeasca intre 1.000 de euro si maxim 5.000 de euro anual”, a precizat directorul general Kondiment.

In anul 2010, planurile Kombo prevad atragerea unor venituri care sa depaseasca 1 milion de euro in Romania si Bulgaria – tara in care Kondiment intentioneaza sa se extinda anul viitor.

Potrivit lui Despoiu, pana la finele lui 2009, platforma va fi lansata in alte 4-5 tari.

„Deocamdata, insa, e prematur sa spunem ce inseamna asta din punctul de vedere al veniturilor”, a spus acesta.

In ceea ce priveste numarul de clienti pe care Kombo ii va atrage in Romania si Bulgaria in primul an de activitate, Despoiu estimeaza intre 2.500 si 4.000.

Despoiu sustine ca una din tarile prioritare in care isi propune sa introduca platforma Kombo este Turcia, tara in care a anuntat ca doreste sa extinda business-ul Kondiment anul viitor.

Kondiment este una dintre cele mai mari agentii full service de marketing online din Europa de Est. Cu o experienta de 9 ani in industria interactiva, agentia ofera servicii de analiza si consultanta, marketing si comunicare online, design, precum si training pentru solutiile oferite.

Printre clientii Kondiment se numara companii ca Vodafone, CEC Bank, UPC, Ursus, ING Bank, Guvernul Romaniei, CEZ, F5WebCorp, Fabryo.

Compania este detinuta de Lucian Despoiu, general manager si fondator, si Joerg Springer, managing director.

Kondiment este prezenta la nivel international cu birouri in Germania (Munchen), Statele Unite ale Americii (Chicago) si Marea Britanie, urmand sa se extinda pana la finalul lui 2010 cu doua noi birouri in Istanbul (Turcia) si Sofia (Bulgaria). Din luna iulie, agentia s-a extins si in Armenia, in urma achizitionarii diviziei de suport si development a Lycos Europe.