- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Mercury 360, ZenithOptimedia si Cohn&Jansen gestioneaza noua campanie Peroni in Romania

12 Feb, 18:03 • andra.gheorghe
Peroni Nastro Azzuro, marca de bere aflata in portofoliul Ursus Breweries, lanseaza noua campanie globala integrata de comunicare in Romania. Comunicarea campaniei este adaptata la nivel local de agentia Mercury 360, contul de media este gestionat de ZenithOptimedia, iar Cohn&Jansen asigura creatia.
Mercury 360, ZenithOptimedia si Cohn&Jansen gestioneaza noua campanie Peroni in Romania

Potrivit oficialilor Mercury, campania, intitulata Blue Ribbon, vine cu o abordare diferita fata de cele precedente (derulate la nivel global, cu valori de pana la 50 milioane $), fiind destinata pietelor Peroni Nastro Azzurro cu cel mai inalt grad de dezvoltare.

„Dupa lansarea campaniei din Marea Britanie, care a avut loc la Londra in toamna anului trecut, Romania este prima si singura tara (cel putin pana in prezent) care deruleaza campania Blue Ribbon. In Marea Britanie, valoarea campaniei se ridica la 2 milioane de lire sterline (2,2 milioane euro)”, au afirmat reprezentantii Mercury.

Acestia nu au indicat valoarea globala a campaniei, precizand ca aceasta va creste pe masura ce va fi implementata si pe alte piete.

Campania Blue Ribbon ruleaza pe TV, in print, in reviste glossy (pentru femei si barbati si life style) si outdoor, axandu-se pe un spot TV de 30 de secunde si 6 executii print.

Spotul TV a fost filmat in Cape Town si este produs de The Bank, agentia de creatie a Peroni Nastro Azzurro.