- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Mercury360 dezvolta doua campanii Western Union, evaluate la 1 mil euro

15 May, 13:50 • andra.gheorghe
Agentia Mercury360 dezvolta cele mai recente campanii Western Union pentru Moldova si Romania, in valoare de 1 milion de euro la rate card, au declarat pentru DailyBusiness reprezentantii Western Union.
Mercury360 dezvolta doua campanii Western Union, evaluate la 1 mil euro

Agentia a realizat campanii diferite in cele doua tari : „Zboara catre cel drag” pentru Romania, respectiv „Implineste vise” pentru Moldova.

Campania din Romania cuprinde un spot TV, „Aeroportul” si componenta de direct marketing, urmand sa fie comunicata prin flyere si postere in peste 4.400 de locatii ale agentilor Western Union, prin bannere Web si spoturi radio.

Campania a inceput in aprilie si dureaza pana pe 15 octombrie anul acesta.

Pentru campania din Moldova, „Implineste vise”, Mercury360 a exportat conceptul si s-a ocupat de realizarea componentelor de comunicare (strategie, creatie), implementarea efectiva ramanandu-i unei agentii din Republica Moldova (Grupul Proiectelor Inteligente).

Mercury360 este una dintre cele mai importante agentii integrate de consultanta de marketing si comunicare din Romania.

Infiintata in 1993 si consacrata sub numele de Mercury Promotions in 1998, agentia a juns in 2007 140 de angajati si o cifra de afaceri de peste 17 milioane euro. Din februarie 2008 agentia este reprezentant exclusiv al CPM International, lider international in servicii de field marketing si sales development.

In prezent, Mercury360 lucreaza pentru clienti precum Ursus Breweries, Coca-Cola, Nestle, H&E Reinert, Metro, Vodafone, Western Union, Kluth, L’Oreal, Dr. Oetker, etc.