- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Millenium Communications si-a bugetat afaceri de peste 5 mil. euro pe 2008

09 Jul, 15:17 • andra.gheorghe
Agentia Millenium Communications a inregistrat in 2007 afaceri de 9,1 mil lei (2,6 mil euro) si tinteste dublarea pana la finele acestui an. Printre obiectivele principale ale agentiei in 2008 se numara si relocarea agentiei intr-un nou sediu, a declarat pentru DailyBusiness.ro Andrei Bortun, general managerul Millenium.
Millenium Communications si-a bugetat afaceri de peste 5 mil. euro pe 2008

„Din cele peste 9 milioane lei raportate, profitul net a fost de 116.800 lei (circa 33.000 euro), in situatia in care investitiile realizate pentru extinderea echipei si a agentiei au fost semnificative”, a explicat Bortun.

Millenium Communications a fost infiintata acum 10 ani ca agentie de PR si numara in prezent trei divizii: Millenium Communications PR, Millenium Communications BTL si Proiecte Interne (AdPrint Festival, Internetics, Gala Societatii Civile).

Potrivit lui Bortun, serviciile diviziilor de PR si de BTL sunt cele mai solicitate, in special serviciile de strategie si consultanta. Divizia care se ocupa de proiectele interne (AdPrint Festival, Internetics, Gala Societatii Civile) a ridicat la randul ei afacerile Millenium, deruland proiecte precum EFFIE Romania 2007, 2008 si Scoala ADC RO.

„In ceea ce priveste ponderea fiecarei divizii in cifra de afaceri din 2007, Millenium Communications PR reprezinta 37%, Millenium Communications BTL – 34%, iar divizia de Proiecte – 29%”, a afirmat managerul general al agentiei.

Principalele investitii pe care le pregateste agentia in 2008 se vor canaliza spre proiectele interne (AdPrint Festival, Internetics, Gala Societatii Civile) si spre relocarea intr-un nou sediu.

Echipele Millenium Communications lucreaza in acest moment pentru clienti ca Procter&Gamble, Ursus Breweries, Mercedes-Benz Romania, Samsung Electronics, Avon sau Siveco.

Referitor la evolutia portofoliului de clienti in decursul acestui an, Bortun spune ca agentia se va concentra mai putin pe atragerea de nume noi, si ca se va axa in principal pe preluarea a cat mai multe proiecte pentru clientii existenti.

„Media de incarcare a echipelor Millenium Communications este de 70% si astfel diviziile de PR si BTL pot sa mai preia clienti in functie de industriile din care provin acestia si de obiectivele lor”, a adaugat acesta.

In prezent, Millenium Communications numara 45 de angajati, iar managerul general afirma ca pana la sfarsitul anului numarul lor nu se va mari cu mai mult de 5 angajati.