- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

OMG Romania: Investitiile in piata media locala ar putea scadea cu pana la 14% in 2010

17 Mar, 16:30 • andra.gheorghe
Investitiile in piata media locala vor atinge valori cuprinse intre 300 mil. si 350 mil. euro anul acesta, in scadere cu 8-14% fata de 2009, cand s-au ridicat la 350 mil. euro, au estimat pentru DailyBusiness.ro reprezentantii Omnicom Media Group (OMG) Romania.
OMG Romania: Investitiile in piata media locala ar putea scadea cu pana la 14% in 2010

Potrivit estimarilor Omnicom Media Group, piata de media din Romania a scazut in 2009 cu aprox. 40% fata de 2008.

Omnicom Media Group Romania (OMG) este o entitate detinuta 100% de Omnicom Group, al doilea cel mai mare grup de comunicare din lume.

OMG Romania are in portofoliu agentiile de OMD Romania, parte a OMD Worldwide si PHD Romania, FUSE, divizia de „branded content” (comunicare prin continut) si Media Digital, divizia specializata in media digitala.

Pe langa divizia de media, Omnicom Group este prezent in Romania si prin agentiile de creatie DDB Bucharest si TBWA/Merlin Bucharest.

Potrivit statisticilor realizate de Recma (companie de cercetare a agentiilor de media la nivel mondial) in 2008, cota de piata a OMG Romania s-a ridicat la 4,7%, fata de 2,7% in intervalul 2006-2007.