- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Pleon Graffiti a castigat comunicarea Imation

24 Feb, 15:35 • andra.gheorghe
Agentia Pleon Graffiti a castigat comunicarea Imation, unul dintre cei mai mari furnizori de produse mobile de stocare a datelor in format digital, in urma unui pitch desfasurat la finalul anului trecut, au anuntat oficialii Pleon.
Pleon Graffiti a castigat comunicarea Imation

Imation a ales sa lucreze cu reteaua de comunicare Pleon in 12 tari europene: Cehia, Germania, Grecia, Italia, Olanda, Polonia, Romania, Rusia, Slovacia, Turcia, Ucraina si Ungaria.

Potrivit oficialilor Pleon Grafitti, contractul cu Imation s-a semnat pe un 1 an, cu posibilitate de prelungire, iar valoarea contului este „una medie pentru piata din Romania”.

Managementul contului la nivel european este asigurat de echipa Pleon din Olanda, formata din Maurits Blok si Andrada Morar. Componenta a echipei Pleon Graffiti din Romania, pana la sfarsitul anului trecut, Andrada Morar s-a mutat in agentia din Amsterdam pentru supervizarea noului cont.

Pleon Graffiti va asigura pentru Imation servicii de consultanta de brand si corporate PR, promovand pe piata din Romania produsele companiei.

Pleon Graffiti este parte a Pleon, una dintre cele mai importante retele de comunicare si relatii publice din Europa.

Agentia numara 14 specialisti in PR, care furnizeaza clientilor agentiei servicii de corporate PR, brand PR, managementul situatiilor de criza, servicii de comunicare pentru managementul schimbarii si public affairs. Printre clientii agentiei se numara Accessorize, Arval, Automobile Dacia, Blue Air, Comisia Europeana, Egger, IEMA, Imation, Novo Nordisk, Pagini Aurii, Pepsi, Renault, Salvati Copiii, Scandia Sibiu, Staer, Wrigley.