- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

PR Week 2008 va avea un buget cu 35% mai mare decat editia precedenta

03 Sep, 12:56 • andra.gheorghe
Editia a sasea a evenimentului dedicat industriei de relatii publice din Romania, PR Week 2008, dispune de un buget de cateva zeci de mii de euro, in crestere cu aproximativ 35% fata de editia precedenta, cea din 2007, a declarat pentru DailyBusiness.ro Dana Oancea, project managerul evenimentului.
PR Week 2008 va avea un buget cu 35% mai mare decat editia precedenta

Evenimentul, care se va desfasura in perioada 30 septembrie – 3 octombrie la hotelul Marriott din Bucuresti, include Congresul International PR Week, PR Award Gala Night, un training tematic si o zi focusata pe profesorii si studentii in relatii publice.

„Anul acesta ne asteptam la mai multi participanti fata de editia precedenta, si datorita speakerilor internationali care vor fi prezenti la evenimentului”, a afirmat Dana Oancea.

„In primele 2 zile, cand va vorbi James Grunig, cercetator si profesor in PR al Universitatii Maryland, SUA, ne asteptam la circa 300 de participanti, fata de 250 anul trecut. La gala PR Award sunt asteptati in jur de 350 de participanti, anul trecut avand 250 de participanti”, a precizat project managerul PR Week.

In ultima zi de PR Week va avea loc trainingul „PR Strategy and Planning” sustinut de Thomas Achelis, presedintele Forum for International Communications, care va fi mai restrans, cu circa 20-30 de participanti.

Taxele de participare la PR Week editia 2008 sunt cuprinse intre 95 si 510 euro.

Evenimentele din cadrul Romanian PR Week sunt sustinute de Institute for Public Relations, Vodafone Romania, sponsor fondator, de sponsorii Pfizer, Alexandrion Group, Aviva Investors, BRD Groupe Societe Generale, Microsoft, Alpha Leasing Romania, British American Tabacco, InBev Romania, Grafica & Tipar, MOL Romania, Real Hypermarket, Media Image, Netbridge, Publica, Mastermind Communications, Tritonic.

Organizatorul PR Week, Forum for International Communications, este o organizatie non-guvernamentala axata pe relatii publice.