- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Rebranding de 40.000 euro pentru compania de transport Interfrigo

26 Sep, 14:54 • andra.gheorghe
Procesul de rebranding al transportatorului frigorific Interfrigo, al carui nou nume va fi Agelyty, a fost demarat in urma cu circa 6 luni de agentia de branding Strategid, care dispune de un buget de aproximativ 40.000 de euro, potrivit lui Lucian Trasa, managing directorul Strategid.
Rebranding de 40.000 euro pentru compania de transport Interfrigo

„Am inceput rebrandingul in urma cu aproximativ 6 luni, inca nu l-am finalizat, probabil vom termina in 2-3 luni. Deocamdata am cheltuit circa 18.000 de euro, pentru auditul de brand si creatia de identitate de brand. Insa intreg procesul va costa in jur de 40.000 de euro”, a spus Trasa.

Interfrigo va adopta numele Agelity incepand de luna aceasta.

Alaturi de nume, compania are si o noua identitate vizuala creata de Strategid, precum si un nou slogan, The Cold Way.

Interfrigo este o companie specializata in activitatea de transport frigorific international pe rutele europene. Compania a raportat in 2007 o cifra de afaceri de circa 4,3 milioane euro.

Strategid este o companie de consultanta de brand care ofera servicii de audit de brand sau creatie de identitate. Agentia a inregistrat anul trecut afaceri de circa 42.000 euro.