- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Scaderi in linie pentru cele mai importante titluri de business din printul romanesc

08 Dec, 14:01 • andra.gheorghe
Cele mai recente date de vanzari furnizate de Biroul Roman de Audit (BRAT) al tirajelor arata scaderi pentru toate cotidianele si saptamanalele importante de pe piata presei de business din Romania. Reducerile se situeaza intre 2% si 24%.
Scaderi in linie pentru cele mai importante titluri de business din printul romanesc

Topul celor mai citite cotidiane de afaceri este condus de Ziarul Financiar, editat de Publimedia, cu vanzari medii zilnice de 15.600 exemplare in T3, cu 4% mai mici fata de T2.

Al doilea cel mai citit cotidian de business in iulie-septembrie este Business Standard, editat de Realitatea-Catavencu, care a vandut circa 11.000 exemplare zilnic, in scadere cu 11% fata de aprilie-iunie.
[img=476]Top cotidiene business[/img]
Financiarul, cotidian marca Intact, a inregistrat vanzari zilnice medii de 3.300 exemplare in T3, in scadere cu 15% fata de T2.

Topul saptamanalelor de afaceri este condus de Saptamana Financiara (Intact), cu vanzari medii per aparitie in T3 de 25.000 exemplare, cu 24% mai mici fata de aprilie-iunie 2009.
[img=477]Top saptamanale business[/img]
Saptamana Financiara este secondata de Capital. Saptamanalul editat de Ringier s-a vandut in 19.100 exemplare per aparitie in iulie-septembrie 2009, vanzari cu 5% mai mici fata de cele din aprilie-iunie.

Business Magazin, titlu aflat in portofoliul Publimedia, a inregistrat vanzari medii per aparitie in scadere usoara, de 10.600 exemplare in T3, fata de 10.900 in T2.

Money Express, saptamanal financiar editat de Realitatea Catavencu, s-a vandut, in T3, in 5.200 de exemplare, in scadere cu 13% fata de trimestrul anterior.