- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

SNA: Capital, titlul de business care a pierdut cei mai multi cititori

01 Jul, 16:46 • andra.gheorghe
Capital, saptamanal de business editat de Editura Evenimentul Zilei si Capital, a pierdut 34.000 cititori in ultimul val SNA, cea mai slaba performanta a publicatiilor printate din presa de afaceri centrala.
SNA: Capital, titlul de business care a pierdut cei mai multi cititori

Capital a avut o audienta medie de 205.000 cititori per aparitie in aprilie 2009 – aprilie 2010, fata de 239.000 in ianuarie 2009 – ianuarie 2010.

Nici Saptamana Financiara, principalul rival al Capital, nu a raportat rezultate mai bune. Saptamanalul editat de Intact a pierdut 25.000 cititori in aprilie 2009 – aprilie 2010, ajungand la o audienta medie per editie de 264.000 cititori, fata de 289.000 in ianuarie 2009 – ianuarie 2010.

Ziarul Financiar, cel mai citit cotidian de afaceri din Romania, a pierdut 20.000 cititori potrivit ultimului val de masuratori SNA, ajungand la o medie de 197.000 per aparitie in aprilie 2009 – aprilie 2010, fata de 217.000 in ianaurie 2009 – ianuarie 2010.

Business Magazin este titlul cu cea mai mica piedere de cititori, saptamanalul editat de Publimedia inregistrand o audienta medie de 87.000 cititori in aprilie 2009 – aprilie 2010, cu 2000 mai putini fata de ianuarie 2009 – ianuarie 2010.
[img=747][/img]
Titlurile de business care au raportat cresteri de audienta sunt Financiarul si Money Express.

Financiarul a raportat un plus de 3.000 cititori in aprilie 2009 – aprilie 2010, ajungand la o medie de 160.000 cititori per editie, fata de 157.000 in ianuarie 2009 – ianuarie 2010.

Saptamanalul Money Express si-a crescut audienta cu 1.000 cititori in ultimul val SNA, la o medie per aparitie de 39.000, fata de 38.000 cititori in ianuarie 2009 – ianuarie 2010.