- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Three Slices vrea afaceri de peste 130.000 euro din marketing pentru IMM-uri

26 Jan, 14:01 • andra.gheorghe
Three Slices, agentie de marketing lansata in aprilie 2008, axata pe servicii de marketing exclusiv pentru clienti IMM-uri, tinteste afaceri intre 130.000-150.000 euro pana la finele lui 2009, a declarat pentru DailyBusiness.ro Radu Trandafir, strategy director la Three Slices.
Three Slices vrea afaceri de peste 130.000 euro din marketing pentru IMM-uri

Marca Three Slices are ca actionar unic firma Advanced Media Production, detinuta integral de Radu Trandafir, strategy director la Three Slices. Agentia a fost lansata in aprilie 2008, cu o investitie de circa 25.000 euro – 30.000 euro, recuperata in decembrie 2008.

Principalele conturi ale agentiei in 2008 au fost Urban si Asociatii, Vrajitorul.eu si Urban Iulian – Senator de Ilfov – acesta din urma fiind si primul proiect de marketing politic dezvoltat de Three Slices.

„La finele anului 2008, cumulat cu celelalte conturi, am inregistrat o cifra de afaceri de 45.000 -50.000 EUR. Estimam venituri de circa 130.000 -150.000 euro anul acesta, exclusiv din consultanta de marketing, comunicare si relatii publice fiind exlusiv orientati catre IMM-urile romanesti”, a afirmat Trandafir.

Cele mai solicitate servicii furnizate de agentie sunt auditul de marca, copywriting, strategie de imagine, cercetare de piata, productie multimedia, cu o pondere de aproximativ 70% in veniturile agentiei.

„Cele mai putin cerute servicii sunt cele de internet audit si optimizare web. Motivul este o neintelegere, sau o intelegere partiala, a puterii pe care Internetul o are asupra consumatorilor, implicit, asupra clientilor IMM-urilor romanesti care doresc sa faca profit si in vremuri de criza financiara”, a adaugat directorul Three Slices.

Agentia are in prezent 7 clienti in portofoliu, si, in ciuda crizei financiare, Trandafir urmareste sa-si dubleze numarul de clienti in 2009.

„Strategia noastra are la baza orientarea exclusiva catre IMM-uri, ne bazam pe dinamica acestui segment si a puterii lor de adaptare la noile conditii economice. Prin urmare, consideram ca, atata timp cat intreprinderile mici si mijlocii vor intelege rolul strategic al marketing-ului, comunicarii si relatiilor publice, si efectul direct al acestui mix asupra profitului lor, efectul crizei financiare asupra agentiei noastre va fi minim”, a explicat strategy directorul Three Slices.