- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Realitatea-Catavencu lanseaza divizia de vanzari digitale F5 X-Media

19 Nov, 13:39 • andra.gheorghe
Dragos Gurarosie, fost director de vanzari new media si non spot din cadrul Prima TV, a fost numit astazi in functia de director executiv al F5 X-Media, noua regie de vanzari digitale a trustului Realitatea Catavencu, conform oficialilor trustului.
Realitatea-Catavencu lanseaza divizia de vanzari digitale F5 X-Media

F5 X-Media va fi coordonata, din functia de managing director, de Dragos Stanca.

Din echipa manageriala a noii regii mai fac parte Sorin Jianu – online sales manager, Cristian Avram – sales service manager, si Irina Morosanu – business affaires manager.

Update 13:58

F5 X-Media functioneaza ca regie creativa de vanzari concentrata pe online si servicii cross-media neconventionale. Regia va gestiona reteaua proprie de website-uri, simultan cu vanzarea de site-uri afiliate si a altor servicii new media ale partenerilor Realitatea-Catavencu.

F5 X-Media va colabora cu DBV Media House, regia de vanzari ce administreaza spatiile tv, print si radio ale trustului Realitatea-Catavencu, pentru oferirea de solutii cross-media. Vor fi combinate mijloace de expunere traditionale cu tehnologii precum in-stream video ads, mobile ads, situri mobile, bluetooth push, sms push, advergaming etc.

Portofoliul de servicii F5 X-Media este compus din cinci categorii: online sales – axat pe campanii tip banners, video ads, etc pe website-urile grupului si in reteaua de parteneri si afiliati, web sevices – platforme e-commerce de tipul Sellerator sau intermediere de vanzari, gen Autonovo.ro, evenimente speciale – tip RoNewMedia, Politica 2.0, AdBreak, festivalul de publicitate neconventionala AdFel, proiecte cross-media – servicii de convergenta si idei care combina medii online si offline, alte new media – bluetooth push, advergaming, sms push, mobisites, etc.

Dragos Gurarosie, director executiv F5 X-Media, a ocupat functia de new media manager la Prima TV, din octombrie 2007 pana in prezent, anterior conducand departamentul de Non Spot Sales, tot la Prima TV, timp de doi ani.

Intre 2002 si 2005, a lucrat la Star FM (actualul Magic FM) si la National Geographic Channel unde a coordonat echipele de vanzari din functia de sales director.

Sorin Jianu, online sales manager F5 X-Media, inainte de a se alatura departamentului vanzari online, al trustului Realitatea-Catavencu, in ianuarie 2008, a mai ocupat functia de sales manager la Boom.ro (timp de 1 an). Anterior a mai lucrat, timp de 2 ani, la Brand Connection si Monopoly Media ca new business manager, respectiv sales manager.

Cristian Avram, sales service manager F5 X-Media, a absolvit facultatea in domeniul economic, in ultimii 6 ani, a lucrat in vanzari si achizitii, iar din luna septembrie s-a alaturat echipei Realitatea-Catavencu.

Irina Morosanu, business affairs manager new media, s-a alaturat echipei Realitatea-Catavencu in ianuarie 2007, ocupand pana in prezent functia de senior market analyst. Lucreaza in media de peste 6 ani, avand mai multe functii in cadrul HBO Romania, la HBO Bulgaria, fiind, ulterior, brand manager la Publimedia – compania de publishing a Mediapro.

Resurse suplimentare

Despre subiect a scris si Orlando Nicoara