- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Real Estate

Aplicatie care iti spune al cui e numarul de telefon din anunturi imobiliare: proprietar sau agentie

19 Nov, 13:11 • cristina.mihai
Serviciul de tranzactii imobiliare fara intermediari CasefaraIntermediari.ro, si-a relansat site-ul printr-o investitie de 35.000 euro. Printre noile optiuni se numara si o aplicatie prin care orice utilizator poate introduce numarul de telefon din anuntul imobiliar care il intereseaza, indiferent daca este un anunt din presa scrisa sau de pe Internet, si va afla imediat daca este al proprietarului sau al agentiei.
Aplicatie care iti spune al cui e numarul de telefon din anunturi imobiliare: proprietar sau agentie

Aplicatia vine ca un „raspuns” al cunoscutei reticente a cumparatorilor fata de agentiile imobiliare, in special in perioada de boom a pietei.

„Pana acum avem in baza de date 12.000 de numere de telefon”, au spus reprezentantii companiei VVG Management, care detine site-ul.

„Se adauga circa 400 de noi numere zilnic, avem 2 colaboratori care suna la numerele de pe anunturile imobiliare existente si apoi le introduc in baza de date”, a declarat Valentin Enescu, unul dintre actionarii companiei.

VVG Management are 12 angajati si 2 francize, una pentru zona Moldova si o a doua pentru zona Valea Prahovei – Brasov – Sibiu.

In ceea ce priveste relansarea site-ului, Gabriela Enescu, un alt actionar al companiei, spune ca „site-ul vechi nu mai avea imaginea potrivita pentru 2009”, dar si pentru ca in aceasta perioada este bine sa derulezi investitii, totul fiind mai ieftin.

Totusi, ca urmare a investitiei derulate, dar si a scaderii cifrei de afaceri cu circa 30%, Gabriela Enescu se asteapta ca business-ul sa fie pe minus anul acesta. In 2008, compania, care mai ofera si consultanta in afaceri, a inregistrat venituri de circa 154.000 euro.

Pe langa sectiunea Verifica Telefonul, in cadrul noului site mai exista si o sectiune care include contacte si recomandari de furnizori de diverse servicii, de la renovari si curatenie, la spitale si oficii postale.

Mai exista si o zona de „licitatii” imobiliare, in care un proprietar pune unei proprietati un pret minim pentru care este dispus sa vanda, acesta nu este publicat, iar potentialii clienti pot sa-i evalueze proprietatea la valoarea pe care ei o considera cea reala, iar proprietarul va alege pretul care ii convine cel mai mult.