Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, anunta un avans al cifrei de afaceri in 2017, in crestere cu 9.12% fata de 2016. Astfel, businessul Farmec de anul trecut s-a ridicat la peste 214 milioane lei (45.8 milioane Euro).
Pentru 2018, a fost stabilit un program investițional de peste 11 milioane lei (2.4 milioane Euro), o sumă considerabilă fiind alocată proceselor de retehnologizare și modernizare a producției, dar și dezvoltării rețelei magazinelor de brand, atât la nivel național, cât și internațional.
„Businessul Farmec a crescut constat, pe fondul expansiunii susținute și dezvoltării portofoliului propriu, în conformitate cu ultimele tendințe din domeniul cosmetic, dar adaptate pieței locale. An de an, am atins noi ținte de dezvoltare, care ne-au reconfirmat statutul de lider local al acestui sector. Suntem primul și singurul producător român de cosmetice care dispune de o rețea proprie de magazine de brand și, după dublarea numărului de spații în 2017 (de la 11 la 21 de centre naționale), ne propunem să deschidem alte 10 magazine în 2018, în toată țara. Bazându-ne pe un plan sănătos de investiții și pe un model propriu de business, anul 2017 a fost unul curajos din punct de vedere strategic, fiind anul în care am lansat primele game pe 2 segmente de piață noi pentru Farmec – cosmeticele de lux și cosmetica decorativă”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
Creșterea cu peste 9% a Farmec din 2017 s-a datorat mai multor factori: modernizarea și extinderea portofoliului, pătrunderea pe noi segmente de piață, dar și evoluția semnificativă atât a rețelei magazinelor de brand Farmec și Gerovital, cât și a platformei online farmec.ro.
Vânzările din magazinul online s-au ridicat la peste 7.1 milioane lei (1.5 milioane Euro), în creștere cu circa 23% față de anul 2016. Dezvoltarea zonei de e-commerce a fost asigurată de strategia de marketing digital, care a vizat o serie de modificări comerciale și de funcționalitate, dar și extinderea ofertei produselor disponibile.
Traficul de clienți din centrele comerciale fizice și magazinul online s-a aflat, de asemenea, pe un trend ascendent. Cu un total de peste 120.000 de vizitatori ai magazinelor de brand în 2017, valoarea medie a bonului de cumpărături a fost dublată anul trecut. În ceea ce privește platforma online, a fost înregistrată o medie de 5.000-6.500 de clienți lunari, iar valoarea medie a coșului de cumpărături a fost de 150 de lei (32 Euro).
COMPANII, LIFESTYLE
Farmec estimeaza o noua crestere a businessului in acest an
16 aprilie 2018, ora 16:07
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din COMPANII
26 iulie 2022, ora 10:45 in Companii |
76 vizualizari |
0 comentarii
10 august 2022, ora 10:40 in |
29 vizualizari |
0 comentarii
09 august 2022, ora 11:45 in |
45 vizualizari |
0 comentarii
18 iulie 2022, ora 10:51 in |
80 vizualizari |
0 comentarii
Ultima ora
- EY: 56% dintre companiile straine intentioneaza sa infiinteze sau sa isi extinda operatiunile din Romania (joi, 13:57)
- Cum poti divorta si partaja bunurile comune pe cale amiabila in Romania? (marti, 14:06)
- Mircea Varga este noul presedinte al Consiliului de Administratie al TEILOR Holding (joi, 10:39)
- Perturbarile lanturilor de aprovizionare ar putea costa economiile europene pana la 920 de miliarde de euro - Accenture (luni, 11:44)
- EY: 10 moduri prin care companiile isi pot reduce costurile cu energia si gazele naturale (joi, 13:49)
- Ionut Tanasoaica este noul CEO Electromontaj (joi, 13:40)
- Arctic dublează capacitatea de producție la fabrica din Ulmi, Dâmboviția (joi, 13:36)
- Xella vinde divizia de prefabricate din beton Macon (marti, 15:51)
- Arctic deschide in Romania un hub regional de piese de schimb care va deservi 23 de tari (joi, 12:29)
- Agroserv Mariuta: Afaceri de 68,4 milioane de lei in 2021, in crestere cu 40% (marti, 13:56)
- Somaco Grup Prefabricate are un nou diector general: Gabriel Ristoiu
- Popeyes Romania deschide cel de-al treilea restaurant in Bucuresti, in AFI Cotroceni