- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Finante-Banci

Allianz-Tiriac Asigurari are un nou coordonator al activitatilor de vanzari si distributie

22 Jan, 12:13 • adrian.mihaltianu
Virgil Soncutean a preluat, incepand cu data de 1 ianuarie 2013, functia de director vanzari si distributie in cadrul Allianz-Tiriac Asigurari, a anuntat marti compania.
Allianz-Tiriac Asigurari are un nou coordonator al activitatilor de vanzari si distributie

Soncutean detine o
expertiza considerabila in domeniul vanzarilor de asigurari,
dobandita atat in cadrul Allianz-Tiriac Asigurari, cat si in cadrul
structurilor interna
tionale
ale Allianz Group. Timp de 6 ani, in perioada 2001-2006, acesta a
activat in Allianz-Tiriac, in aria vanzari si managementul
vanzarilor, mai intai ca director al departamentului de training, iar
apoi fiind numit director regional de vanzari, avand rol de
coordonare a activitatilor de vanzari derulate de Allianz-Tiriac in
Bucuresti.

Incepand cu anul
2006, Virgil Soncutean a fost cooptat in structurile de coordonare
regionala si globala ale Allianz, construind, la nivelul grupului, o
noua companie de consultanta interna privind strategia de management
in domeniul vanzarilor de asigurari, in calitate de membru al echipei
de management a Allianz Group OPEX (AGO).

Incepand cu data de 1 ianuarie a.c.,
componenta Consiliul Director al Allianz-Tiriac Asigurari – structura
executiva superioara cu rol decizional care coordoneaza activitatea
diviziilor si departamentelor din Administratia Centrala si a
unitatilor teritoriale in vederea implementarii eficace a strategiei
companiei – va reflecta aceasta schimbare la nivelul managementului
retelei de vanzari.

Membrii Consiliului Director sunt: Remi
Vrignaud (CEO), Virgil Soncutean (director vanzari si distributie),
Daniela Grigore (director operatiuni), Cristian Ionescu (director
economic financiar) si Aurel Badea (director subscriere asigurari
generale).

Allianz-Tiriac Asigurari a inregistrat
in primele 9 luni ale anului 2012 venituri totale din activitatea de
asigurari generale si de viata de
672,6 milioane de lei
, cu 1 milion de lei mai mult comparativ cu
subscrierile realizate in aceeasi perioada din anul
anterior.

Profitul operational s-a situat la 9,9 milioane de
lei, evidentiind o crestere de 4 milioane de lei fata de rezultatul
operational (5,9 milioane lei) obtinut in perioada
ianuarie-septembrie 2011.