FINANTE-BANCI, MEDIA & MARKETING

Rusu+Bortun a castigat contul ING pentru Mid Corporate Banking

16 martie 2010, ora 14:35 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
ING-asig-medie.jpg
Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers a castigat, in urma unui pitch desfasurat in luna februarie, contul de strategie si creatie al ING pentru Mid Corporate Banking.
Din echipa castigatoare au facut parte: Marc Bortun - senior designer & creative partner, Anca Tazlaoanu - brand consultant, Tudor Nastase - senior designer, Luca Dinulescu - copywriter si Catalin Rusu - copywriter & creative director.

Pe langa ING Bank, portofoliul agentiei cuprinde clienti precum: Procter & Gamble (Gillette Fusion, Gillette Balkans Talent Cup, Gillette Football Academy, Turul Phenomenal Gillette), EuroMiniStorage, Cosmote, Hostway Romania, Explore Travel, Grupul Realitatea Catavencu, Medicover Romania, Italoparts Holding, Conadi Real Estate, Romspedition Logistik (Auto1one), Millenium Communications (AdPrint, Gala Societatii Civile, ADOR, Internetics), Samsung Romania, Unilever (Rama, Becel), Technophar.

Mid Corporate Banking este un pachet de servicii financiare al ING destinat companiilor medii cu afaceri intre 2 si 50 milioane euro.

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Vineri, 12 August 2022, 23:05
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter