FINANTE-BANCI, MEDIA & MARKETING

Topul bancilor cu cel mai mare volum de publicitate in 2013

29 ianuarie 2014, ora 11:22, autor(i): Andreea Radu 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
pensie-bani.jpg
Volksbank, Banca Comerciala Romana si Bancpost sunt institutiile bancare cu cel mai mare volum de publicitate inregistrat in 2013, potrivit mediaTrust, avand impreuna un rate card de circa 70 milioane de euro.

Astfel, in perioada 1 ianuarie - 31 decembrie 2013, Volksbank ocupa primul loc in topul bancilor cu cel mai mare volum de publicitate. Prezenta pe piata romaneasca din anul 2000, Volksbank a inregistrat 13.241 de reclame, pe parcursul anului 2013, avand un rate card de 29.675.994 euro.

Banca Comerciala Romana (BCR) este pe locul doi in topul mediaTrust, cu 11.922 de reclame si un rate card de 21.773.035 euro.

Pozitia a treia este ocupata de Bancpost, care a inregistrat in 2013, 8.877 de reclame, cu 18.648.494 euro rate card.
Urmatoarea clasata este Banca Transilvania cu 5.151 de reclame si un rate card de 7.298.187 euro, urmata de Raiffeisen Bank cu 4.716 de reclame si 8.477.236 euro rate card.



Piraeus Bank este prezenta in clasament cu 4.007 de reclame inregistrate in 2013 si un cost de 9.077.649 euro. Urmeaza ING Bank cu 3.779 de reclame si 5.222.096 cost euro.

Din top mai fac parte BRD Groupe Societe Generale, cu 3.741 de reclame si 6.411.265 euro rate card, Alpha Bank cu 2.702 de reclame si un rate card de 2.931.012 euro, OTP Bank cu 2.061 de reclame si 3.359.681 cost euro.

Distributia reclamelor

Televiziunea este canalul media pe care au mizat principalele institutii bancare. Din totalul de 66.286 de reclame, 49.559 au fost difuzate de televiziuni, 15.597 pe posturile de radio si 1.130 au fost tiparite in presa scrisa.

Printre canalele media care au inregistrat cele mai multe difuzari de reclame se numara Romania TV cu 6.269 de reclame, Europa FM cu 4.502 de reclame si Ziarul Financiar cu 144 de reclame tiparite.

Pentru vizibilitatea in publicitate raportul a luat in calcul rezultatele monitorizarii a peste 3.440.945 de reclame difuzate in intervalul de timp 1 ianuarie ľ 31 decembrie 2013, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio si 200 de publicatii centrale, din care 66.286 la categoria Bancar.

Citeste si:
Campaniile electorale vin degeaba? Publicitatea online va creste foarte putin in 2014
Publicitatea online locala: Ce industrii au investit cel mai mult in reclama
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Luni, 13 Iulie 2020, 20:56
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter