- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

CFR face anunțul de după 20 de ani! Trenurile revin în circulație pentru Gradiștea!

18 Oct, 18:46 • Oprea Alina
Lucrările sunt în plină desfășurare și aproape de finalizare, CFR Infrastructură anunțând că după 20 de ani trenurile vor reveni în circulație pe Podul Gradiștea, între Vidra și Comana.
CFR face anunțul de după 20 de ani! Trenurile revin în circulație pentru Gradiștea!

Anul 2024 vine cu vești bune pentru locuitorii din Comana și Vidra, astfel că lucrările la Podul Gradiștea vor fi finalizate, iar în decursul anului ce urmează, trenurile CFR vor reintra în circulație. Trenurile ocolesc zona încă din anul 2005, pentru că podul s-a prăbușit în anul 2005, iar stadiul de lucrări al podului se află la 80%.

„Lucrările de modernizare a liniei de cale ferată între Vidra și Comana, inclusiv la noul pod de la Grădiştea, dar și lucrările conexe de reparații la terasamente și suprastructura feroviară între Bucureşti Nord-Jilava-Giurgiu nord frontieră au ajuns la un stadiu fizic de 80%.

CFR
CFR

Cu o întârziere cauzată de lucrările suplimentare de consolidare a terenului executate în localitatea Daia, dar și de procesul de fabricare și furnizare a unor componente metalice, lucrările feroviare pe întregul traseul București Nord – Grădiștea – Giurgiu Nord se apropie de finalizare, iar din primăvara anului viitor constructorul ne asigură că trenurile vor circula pe noul pod feroviar de la Grădiştea.”, a transmis CFR Infrastructură, potrivit Antena 3.

Citește mai multe despre: Marcel Ciolacu anunță investiții majore la CFR! 55 de locomotive electrice și 139 de vagoane de călători vor fi modernizate

Trenurile CFR vor circula din nou pe Podul Gradiștea!

Anu 2024 marchează un moment important pentru infrastructura feroviară, astfel că Podul Gradiștea va fi gata de circulație pentru trenurile CFR, astfel permite trenurilor CFR să treacă prin comunele Vidra și Comana fără a ocoli. Acest traseu are o lungime de 12,02 km, va dispune de patru poduri feroviare, două viaducte cu 27 de deschideri, în direcția Giurgiu, respectiv 8 deschideri, în direcția București, 10 podețe, 8 subtraversări (tip C2) pentru mamifere mici și două clădiri noi pentru publicul călător. Totodată, PO GRADIȘTEA și HM COMANA vor fi compartimentate cu spații interioare moderne, săli de așteptare, gruuri sanitare, case de bilete, dar și perioane cu lungimi cuprinse între 150m și 250m și lățimea de 2m, scări, rampe și refugii, inclusiv facilități de acces pentru persoanele cu dizabilități.

Citește mai multe despre: Circulația mai multor trenuri a fost suspendată! CFR a luat noi decizii drastice