- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Cine este femeia care vinde dulciuri de milioane de euro în România. Vrea ca în anul 2024 să se extindă în toate zonele din țară

06 Apr, 18:08 • Garey Amyra
Cine este femeia care vinde dulciuri de milioane de euro în România. Vrea ca anul acesta să se extindă în toate zonele din țară! Pentru cei ce nu știu, Nicoleta Hrițcu, fondator Cuptorul Moldovencei, a reușit să câștige inimile tuturor cu preparatele dulci. Românca a dat lovitura cu business-ul acesta!
Cine este femeia care vinde dulciuri de milioane de euro în România. Vrea ca în anul 2024 să se extindă în toate zonele din țară

Cine este femeia care vinde dulciuri de milioane de euro în România. Vrea ca anul acesta să se extindă în toate zonele din țară!

Pentru cei ce nu știu, Nicoleta Hrițcu, fondator Cuptorul Moldovencei, a reușit să câștige inimile tuturor cu preparatele dulci.

Citește și Afacerea din care românii pot câştiga sume importante din confortul propriei locuinţe. Ce spaţiu este necesar şi cu cât îşi pot vinde produsele

Fondatoarea ”Cuptorul Moldovei”, Nicoleta Hrițcu, a declarat câteva cuvinte despre business-ul cu care a dat lovitura în România.

România are din ce în ce mai mulți afaceriști de succes. Hrițcu a vorbit despre pașii care au plasat-o în vârful unei afaceri de succes, în care are mari speranțe și pe viitor.

„Când am gândit businessul meu, l-am gândit ca pe o afacere mică, de familie. Nu căutam succesul, dar îmi doream cu tot dinadinsul să fac ceva foarte bine, să excelez în ceva. Eram foarte frustrată că nu reuşisem să fac ceva extraordinar până la 30 de ani, încât m-am hotărât să prepar cele mai bune prăjituri de casă şi plăcinte din Iaşi. Şi cu gândul acesta mă trezeam în fiecare dimineaţa. Mie îmi place să gândesc lucrurile pe termen lung. Îmi plac foarte mult conceptele de sustenabilitate şi durabilitate. Mi-am dorit să creez ceva valoros şi să generez un impact pozitiv.

Datorită acestui fapt, sunt foarte atentă la micro şi macromediu, la tendinţe şi influenţe. Industria alimentară – şi mai ales cea de patiserie şi cofetărie – este o industrie foarte dinamică. Barierele de intrare sunt foarte mici. Cu un capital mic – aproximativ 20.000 de euro – dar cu un plan bun şi cu multă determinare poţi începe o afacere dulce. Datorită fondurilor guvernamentale, anual se deschid peste 100 de cofetării în toată ţara. Însă este adevărat că cei care rezistă mai mult de trei ani sunt mai puţini, iar cei care au şi performanţe sunt sub 10%.

Mixul de atribute necesare pentru a avea succes în acest domeniu s-a mai schimbat de-a lungul timpului. Au fost perioade când s-a pus accent pe calitatea produsului, pe preţ, dar şi perioade în care s-a ţinut cont de brand, de comunicarea şi relaţiile construite cu clienţii sau de unicitatea ofertei de vânzare. Fiecare antreprenor avea propria strategie. Eu m-am concentrat pe produs şi pe oferta unică de vânzare. Am acoperit o nevoie existentă în piaţă, pentru prăjituri preparate exclusiv din ingrediente naturale – fără margarină, fără premixuri, fără ingrediente care nu sunt conforme cu sănătatea. Este ceea ce fac de mai bine de zece ani”, a spus ea.

Printre altele, Nicolea Hrițcu a mărturisit și că una dintre cele mai mari satisfacții este aceea de a vedea oamenii mulțumiți. Fie că este vorba despre angajații săi, fie că este vorba despre clienți.

”De aici vin și strategiile diferite de preț”

România se poate mândri cu femei de succes!

Fondatoarea ”Cuptorul moldovencei” a mai precizat faptul că, într-o afacere, este ideal să ai produse cât mai greu de reprodus, pentru că așa poți avea o marjă mai bună.

„Criteriile de diferenţiere sunt cele care ajută un business să reziste în timp. De asemenea, am observat că valoarea echipei a devenit unul dintre factorii esenţiali, iar noi, antreprenorii, este important să înţelegem că trebuie să remunerăm oamenii mai bine.

De exemplu, anul trecut am avut rezultate foarte bune în comparaţie cu 2022 şi am luat hotărârea ca toată echipa să primească bonusuri. Eu cred că este foarte important ca oamenii să simtă contribuţia lor la rezultatele companiei.

Profitul meu a fost diminuat, dar satisfacţia mea este foarte mare când văd oamenii mulţumiţi. Un om care simte că are un scop când vine la serviciu va munci întotdeauna cu drag, iar acest lucru se va reflecta în calitatea produsului final. Acum, lucrurile sunt foarte efervescente în piaţă. Competiţia s-a accentuat şi a devenit mult mai interesantă.

Ca tendinţă, remarc segregarea industriei în două mari categorii: produse generice, din ingrediente care nu sunt de calitate, şi produse premium, din ingrediente curate. De aici vin şi strategiile diferite de preţ. Cu cât ai un produs mai greu de reprodus, cu atât ai vânzări mai stabile şi o marjă mai bună, însă, repet, nu cred că este suficient să ai un produs bun.

Citește și Explozie pe piața imobiliară din România! Cu cât s-au scumpit chiriile în 2024 și care sunt cele mai scumpe zone de locuit

De asemenea, putem privi industria aceasta prin perspectiva globalizării. Întotdeauna m-am întrebat de ce intru în hipermarket la Iaşi şi găsesc prăjituri proaspete (necongelate) din Bulgaria, de exemplu”, a declarat ea, potrivit Businessmagazin.ro.