Mihail Iordache, un cunoscut profesor de matematică din Câmpina, care oferă meditații pentru cele mai importante examene, a reușit să găsească o metodă inedită pentru a-i ajuta pe elevii din medii defavorizate să treacă cu brio de examene, notează Observatorul Prahovean.
Profesorul de matematică reușește să scoată tot ce e mai bun din elevii săi pentru a reuși să ia note mari la Evaluarea Națională sau Bacalaureat. El oferă meditații copiilor din medii defavorizate, dar și celor care suferă de sindromul Down.
Citește și: Cataloage electronice. Antreprenorul ieșean care câștigă milioane din inovații digitale pentru educație
Mihail Iordache este profesorul de matematică în vârstă de doar 26 de ani, care se ocupă de aproape 200 de copii din Câmpina și București. El îi pregătește pentru proba la matematică din cadrul Evaluării Naționale sau Bacalaureatului. Cu toate că unii cursanți încep de la nota 3 sau 4, Mihail îi ajută să ajungă la 9 sau 10.
Cu un an în urmă, profesorul a avut 31 de elevi care au reușit să ia nota 10 la examenul de Bacalaureat. Mai mult, Mihail Iordache face meditații gratuite cu elevii care provin din medii defavorizate. Totodată, el îi ajută pe cei diagnosticați cu sindromul Down.
„Eu am grupe omogene, în sensul în care nu există grupe în care să fie unul mai slab și unul mai bun, sunt mici diferențele. Am 150 de copii cu care lucrez la Câmpina și alți 50 în București. 31 dintre cei din Câmpina sunt copii nevoiași pe care îi meditez gratuit.
Am și șapte elevi cu sindrom Down pe care niciun profesor nu i-a vrut fiindcă e mai dificil de lucrat cu ei. Nu toți se acomodează cu stilul meu, însă, pe mine mă interesează rezultatul final. Asta le zic de când ne cunoaștem: o să scot ce e mai bun din tine, dar trebuie să te acomodezi cu stilul meu de a te face să pricepi matematica” a povestit profesorul de matematică, potrivit sursei menționate anterior.
Dascălul a mărturisit că ține legătura cu elevii prin intermediul unui grup de Whatsapp și că acolo le dă câte un test-fulger. Astfel, reușește să reducă timpul petrecut pe rețelele sociale și au șansa să câștige o ședință grauită.
„Avem și grupuri de WhatsApp. La ora 22.00 le dau un test. Îi întreb, de exemplu, care este teorema sinusului. În funcție de ordinea în care răspund, le acord niște puncte și atunci când acumulează 50 de puncte beneficiază de o ședință gratuită. În felul acesta sunt stimulați să fie atenți. Vreau să-i fac să învețe și când sunt la coadă la cumpărături. În loc să stea pe Tik Tok, răspund la întrebări. În felul acesta, ei învață și nici nu își dau seama de asta. Am închirat și o sală de evenimente în Câmpina. Acolo îi testez pe elevi exact ca la un examen adevărat. Dincolo de rezultat, ei învață să își gestioneze emoțiile, dar și să lucreze sub presiunea timpului. Suntem profesor-elev, dar asta nu înseamnă că nu mergem și la fotbal împreună, în timpul liber, sau în drumeții, unde să putem construi amintiri frumoase”, a mai spus Mihail Iordache.