Știri interne

Mai mulți bani pentru chipsuri! PepsiCo anunță o investiție record de 100 de milioane de dolari în fabrica din Popești-Leordeni

26 Sep, 15:19 • Gabriela Andreescu
PepsiCo intenționează să își dubleze capacitatea de producție a fabricii de snack-uri din Popeşti-Leordeni printr-o investiție în valoare de 100 de milioane de dolari
Mai mulți bani pentru chipsuri! PepsiCo anunță o investiție record de 100 de milioane de dolari în fabrica din Popești-Leordeni

PepsiCo anunță o investiție în valoare de 100 de milioane de dolari în trei linii de producție operaționale și un nou depozit automat, capabilități de automatizare și un nou masterplan în fabrica din Popești-Leordeni.

Urmare a investiției preconizate, fabrica din Popești Leordeni își va dubla capacitatea de producție. Investiția urmează să fie finalizată până în 2024, conform planurilor companiei.

Te-ar putea interesa și: Arctic dublează capacitatea de producție la fabrica din Ulmi, Dâmboviția

Fabrica de snack-uri din Popești-Leordeni este una cu o lungă istorie, întrucât a obținut de-a lungul anilor numeroase premii la nivel regional, fiind recunoscută drept o fabrică cu standarde înalte de producție și organizare. Prin aceste investiții constante, PepsiCo își continuă misiunea de a produce sustenabil, prin metode mai prietenoase pentru mediul înconjurător.

Prin noua investiție, PepsiCo va dubla capacitatea de producție a fabricii Star Foods din Popești-Leordeni
Prin noua investiție, PepsiCo va dubla capacitatea de producție a fabricii Star Foods din Popești-Leordeni

PepsiCo vrea sa aducă tot mai multe chipsuri pe piață

Oficialii companiei au dorit să comunice importanța României în derularea afacerilor in regiune:

„Fiind un centru de producție și distribuție pentru piețele din Europa Centrală și de Est, România reprezintă o piață esențială în Europa. Produsele agricole de înaltă calitate și oamenii talentați stau la baza creșterii businessului nostru în regiune. Acum, pe măsură ce implementăm PepsiCo Positive, investițiile realizate vor continua să avanseze progresul nostru în domeniul sustenabilității în România”,a declarat Silviu Popovici Chief Executive Officer PepsiCo pentru Europa.

Te-ar putea interesa și: Vascar deschide primul magazin de tip concept store in cadrul Family Market Miroslava, Iasi

Noul proiect al companiei vine la numai un an după finalizarea planului de dezvoltare implementat în fabrica de băuturi răcoritoare Dragomirești, în valoare totală de 40 milioane de dolari.

Planul de dezvoltare a constat în îmbunătățirea liniilor de producție și un depozit complet automatizat, cu o valoare de 15 milioane de dolari, pe o suprafață totală de 15.000 m2 și cu o capacitate de producție de 550.000 de tone de produse finite pe an.

„PepsiCo este într-o continuă dezvoltare. Urmărim să furnizăm calitatea așteptată de consumatorii noștri prin mijloace sustenabile și să avem un impact pozitiv asupra industriei. Începând cu 2020, am acordat și mai multă susținere comunităților locale și am ajutat numeroși fermieri să obțină împrumuturi pentru pornirea afacerilor, cumpărarea echipamentelor agricole, construirea depozitelor sau cumpărarea semințelor și îngrășămintelor. Vom continua să investim sustenabil în piața românească și în următorii cinci ani, consolidând rolul PepsiCo România de centru de producție și distribuție pentru multe piețe din regiune”, a declarat Adrian Lăcătuș, Senior Commercial Director PepsiCo pentru Balcanii de Est.

PepsiCo, un investitor de tradiție pe piața din România

În ultimii 10 ani, compania a investit direct 320 de milioane de dolari în România, consolidând astfel rolul companiei de hub de producție și distribuție regional.

Produsele PepsiCo și-au câștigat renumele internațional de-a lungul anilor și ajung la consumatori din peste 200 de țări din întreaga lume. În 2021, PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 79 de miliarde dolari, generată de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream.

Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

Tags:
Cu mai mult de 15 ani experiență în domeniul jurnalismului și o pasiune pentru tot ce înseamnă actualități, știri, și tot ce se întâmplă relevant atât în țară, cât și pe plan extern. ... citește mai mult