- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Range Rover a lansat noul model Sport SV, cea mai puternică versiune din istoria modelului

05 Jun, 20:40 • Stefan Simion
Range Rover Sport SV este cel mai puternic și mai dinamic Range Rover Sport de până acum. Noul model are un design deosebit și este dotat cu un sistem de suspensie avansat și un echipament audio senzorial.
Range Rover a lansat noul model Sport SV, cea mai puternică versiune din istoria modelului

Modelul Range Rover Sport SV are un design aerodinamic exclusiv, iar materialele funcționale, cu greutate redusă îi consolidează performanțele. Modelul nu este un simplu Range Rover Sport dotat cu cel mai performant motor din gamă, ci introduce și câteva premiere mondiale care îl fac unic. Noul model va fi pus în vânzare în 2024 și va costa cel puțin 169.000 de lire sterline.

Autoturismul are un motor V8 de 4.4 litri, Twin-Turbo, MHEV, 635CP și poate să accelereze de la 0 la 100km/h în doar 3,6 secunde și să atingă o viteză maximă de 290km/h. Important de menționat că emisiile de CO2 sunt cu 15% mai mici decât cele ale motorului V8 de 575CP de pe modelul anterior.

Range Rover Sport SV, cea mai puternică versiune din istoria modelului

Noul Range Rover Sport SV care îmbină luxul modern și rafinamentul va fi, pentru început, rezervat unui grup exclusivist de clienți. Astfel, modelul SV EDITION ONE iese în evidență printr-o personalizare exclusivistă de la bară față, consola centrală și praguri, până la luminile de proximitate. Există deja câte un client pentru fiecare Range Rover Sport SV EDITION ONE.

Noul Range Rover Sport SV este un simbol al filosofiei Range Rover, nu doar prin prisma transformărilor îndrăznețe față de modelul anterior Range Rover Sport SVR, ci și prin abordarea personalizată pe care o adoptăm pentru cei mai exigenți clienți ai noștri”, a declarat Geraldine Ingham, Director General al Range Rover, potrivit economica.net

Range Rover

Cu o înălțime mai mică, de la 10 până la 25mm față de alte modele Range Rover Sport, în funcție de modul de rulare selectat, suspensia 6D Dynamics a noului Range Rover Sport SV funcționează perfect ajutată de o suită de sisteme avansate de șasiu și suspensie. Reglajele unice, adaptate pentru SV sunt implementate pe sistemul de tracțiune integrală inteligentă, sistemul de direcție integrală, vectorizarea cuplului prin frânare, sistemul dinamic configurabil și sistemul de blocare automată a diferențialului pentru o experiență de condus mai precisă, asemănătoare cu cea a unei mașini sport – în special cu noul mod SV, care poate fi ales de șofer.

Citeste si Volkswagen are ca obiectiv un model electric la un preţ accesibil până în 2025. Cât va costa viitoarea maşină

Sistem de frânare de înaltă performanță

Noul Sport SV are componente ale șasiului special dezvoltate, inclusiv un nou subcadru spate, noi brațe de suspensie, precum și o geometrie revizuită. Noua servodirecție asistată electric are cel mai rapid raport de transmitere față de toate modelele Range Rover de până acum, pentru o manevrabilitate îmbunătățită și un plus de fiabilitate.

Este pentru prima dată când un model Range Rover este echipat cu anvelope spate cu lățimea secțiunii de 305mm, cu 20mm mai late decât anvelopele față, cu lățimea secțiunii de 285mm. Această dispunere standard, cu anvelope Michelin Pilot Sport All Season 4 permite o configuraţie dinamică orientată spre puntea spate, îmbunătățind aderența, stabilitatea și tracțiunea.

Fiecare nou model Sport SV dispune de un sistem de frânare de înaltă performanță special conceput pentru un plus de dinamism în timpul rulării, clienții având posibilitatea de a alege între sistemul de frânare standard Dual-Cast din metale diferite și cel opțional, Carbon Ceramic.

Citeste si Dacia Spring a fost desemnată cea mai eficientă mașină electrică din Europa! Cu un consum mediu de 18,5 kWh/100 km și o autonomie de 180 km, a bătut Tesla Model 3!

Numele meu este Ștefan Simion și sunt absolvent al Facultății de Jurnalism din București. În ultimii ani am lucrat pe postul de redactor în mai multe instituții de presă din România, iar acum ... citește mai mult