- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Revolta unui fermier român „Toți producătorii români ţin la calitatea produsului. Ca să produci calitate, ai costuri mult mai mari”

14 Apr, 17:25 • Constantin Cristina
Un fermier din România aduce acuzații în ceea ce privesc costurile suportate ca producător. Pe lângă asta, îi este refuzată marfa în magazine.
Revolta unui fermier român „Toți producătorii români ţin la calitatea produsului. Ca să produci calitate, ai costuri mult mai mari”

Un fermier român este revoltat pe faptul că, are foarte multe costuri pentru a asigura producție de calitate, dar și prin ce greutăți trece acesta pentru a reuși să își vândă legumele, a informat ziare.com.

Citește și: Agricultorii se revoltă! Asociația Forța Fermierilor cere demisia lui Petre Daea, prin construcția unui Pact Național pentru Sectorul Agroalimentar

Revolta unui fermier, privind costurile producției

Cornel Stroescu a mărturisit că a încercat să vândă salata la un magazin, iar reprezentanții i-au sugerat să trateze salata proaspăt recoltată înainte de livrare pentru a nu se oxida atât de repede. Acesta nu a fost de acord, deoarece orice fermier ține la calitatea produsului său, iar acel tratament implica costuri prea mari.

„Toți producătorii români ţin la calitatea produsului. Ca să produci calitate, ai costuri mult mai mari. Asta e în gena noastră, a românilor şi vedem producători care chiar se străduiesc să pună pe raftul magazinelor, pe masa românilor un produs de calitate”, a explicat fermierul.

Fermierul a declarat că salata nu i-a fost acceptată de către magazin, deoarece i se oxidase prea repede, însă acest lucru însemna că era totul natural.

fermier
fermier

„Să produci natural în fiecare domeniu nu are termen de valabilitate foarte lung. Anul trecut, am recoltat salata fără niciun ierbicid, cât mai natural, prăşită mecanic şi cu oamenii. În momentul când ai recoltat-o, la cotor oxidează. Atunci când românul vede o salată oxidată la cotor să o cumpere, că nu este tratată. Legumele care vin din import – şi am avut o discuţie cu reprezentantul de la achiziţii – cum se întâmplă ca acele legume din Italia care se teleportează pe rafturile magazinelor din România când eu am recoltat-o între ora 9 şi 12, la ora 14 era în depozit şi mi-a refuzat produsul pentru că oxidase în câteva ore.

Nu se poate aşa ceva! Arăta impecabil, dar a oxidat la cotor. Un alt lanţ de magazine care ştie ce înseamnă un produs românesc a primit marfa. (…) Mi-au spus să tratez înainte de livrare.Îmi pare rău, dar eu nu fac aşa ceva pentru că salata o consumă copiii. Lucrul acesta îl fac şi la ferma de găini ouătoare nu folosim niciun medicament, încercăm cât mai natural. La noi este calitatea, daca ai calitate, ai consumatori, pentru că afacerea o întreţin clienţii”, a mai declarat Cornel Stroescu.

Alte articole: Fermierii protestează în toată țara. Agricultorii au anunțat zonele care vor fi blocate de manifestații