- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

4 mil. euro pentru comunicarea a 10 ani de la lansarea Skol in Romania

08 Apr, 13:46 • Redactia DailyBusiness
Tempo Creative Group gestioneaza campania de comunicare dezvoltata de producatorul de bere URBB pentru aniversarea a 10 ani de la lansarea marcii Skol in Romania. Valoarea neta a campaniei se ridica la 4 milioane euro, au anuntat oficialii URBB.
4 mil. euro pentru comunicarea a 10 ani de la lansarea Skol in Romania

Noua campanie de comunicare, intitulata „Dupa serviciu, racoreste-te cu Skol” se deruleaza incepand din luna aprilie, pe durata intregului an.

Conceptul este declinat pe TV, radio si outdoor, alaturi de POSM-urile (puncte de vanzare) special create pentru aceasta campanie.

Echipa Tempo Creative Group care a contribuit la dezvoltarea campaniei este formata din: Adrian Preda – creative director, Bogdan Costin – group creative director, Alexandru Vicol – copywriter, Florian Mihai – art director, Aura Toma – client service director, Roxana Scripcaru – account supervisor, Adriana Enache – media planning manager si Adriana Ciobanu – media planner.

Marca Skol se afla in portofoliul companiei URBB din 1999. URBB este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent atat pe piata berii, cat si pe cea a bauturilor racoritoare. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv marci premium internationale: Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness, Kilkenny, Orangina si Granini.