- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Companii din telecom, energie si bere isi disputa locul Bergenbier ca sponsor principal al \”nationalei\” de fotbal

01 Aug, 11:44 • andra.gheorghe
Ionut Lupescu, directorul general al Federatiei Romane de Fotbal, a declarat pentru DailyBusiness.ro ca federatia se afla in negocieri cu mai multe companii, printre care trei producatori de bere si doua firme din zona telefoniei mobile si a energiei, pentru acordarea statutului de sponsor principal al echipei nationale, pozitie detinuta in prezent de Bergenbier, marca a InBev.
Companii din telecom, energie si bere isi disputa locul Bergenbier ca sponsor principal al \nationalei\ de fotbal

Printre cele 5 companii se numara si InBev, a spus Lupescu.

Contractul actual cu Bergenbier expira la 31 decembrie 2008.

„Suntem in negocieri cu mai multe companii, trei din zona producatorilor de bere, printre care si sponsorul actual, Bergenbier, si alte doua din zona de telefonie mobila si energie electrica”, a spus directorul general al federatiei.

Potrivit redactorului sef al Gazetei Sporturilor, Catalin Tolontan, printre cei care au intrat in cursa sponsorizarii nationalei se numara marca de bere Timisoreana, produsa de Ursus Breweries (care ar fi inaintat deja o oferta de 1,3 milioane de euro) si Golden Brau (Heineken Romania).

Pe lista sponsorilor actuali ai echipei nationale de fotbal se afla si operatorul telecom Vodafone, din 2006.

Bergenbier si-a inceput colaborarea in calitate de sponsor al nationalei din 1998, investind in nationala, potrivit declaratiilor anterioare facute presei de fostul director general al InBev, Mihai Ghyka, peste 10 milioane de euro in decursul a 8 ani.