- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Internautii amatori de emisiuni TV apreciaza sponsorii show-urilor online

02 Mar, 13:36 • Redactia DailyBusiness
Utilizatorii de Internet care urmaresc programe TV online au tendinta de a aprecia mai mult advertiserii care ofera acces la download de spoturi video, in comparatie cu ceilalti advertiseri prezenti pe Internet, conform unui studiu realizat de Knowledge Networks.
Internautii amatori de emisiuni TV apreciaza sponsorii show-urilor online

Dintre consumatorii de Internet care urmaresc online emisiuni TV, circa 49% afirma ca sponsorizarea serviciului de descarcare a unui episod dintr-un serial le-ar putea creste consideratia pentru brandul sponsor.

Utilizatorii de programe TV prin Internet sunt dispusi, in proportie de 30%, sa cumpere produse ale companiilor care le sponsorizeaza serviciul de descarcare, in comparatie cu utilizatorii de Internet obisnuiti, dintre care doar 22% ar fi dispusi sa foloseasca produsele sponsorilor diverselor servicii online.

Studiul a mai aratat ca retelele TV pot atrage mari beneficii de pe urma sponsorizarii pe mediul online. Mai mult de 78% dintre respondenti au declarat ca posibilitatea de a urmari episoade TV online le creste gradul de apreciere a unui program TV.

De asemenea, 25% dintre utilizatorii programelor TV online au spus ca au inceput sa urmareasca regulat programele TV pe care le-au descoperit pe Internet.

Unii din cei mai activi sponsori pentru serialele TV din SUA sunt Verizon si Tropicana, pentru seriale precum „Neveste disperate” si „Anatomia lui Grey”.