- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Cariere

Cum au reusit 3 fosti manageri de multinationale sa atraga fonduri UE de 5 mil. euro

29 Apr, 00:01 • traian.badulescu
People Investment, companie infiintata de trei fosti manageri de multinationale, a lansat un proiect de resurse umane, in valoare de 20 milioane lei, sustinut din fonduri europene.
Cum au reusit 3 fosti manageri de multinationale sa atraga fonduri UE de 5 mil. euro

Anne-Marie Iliescu, Giuliana Boicu si Gabriela Badina au renuntat la cariera de manager in multinationale ca DHL, GlaxosmithKline si Geodis pentru a se dedica antreprenoriatului.

Din 2006, ele au lansat programul de training „Managerul in Armura”.

Programul se adreseaza celor care conduc oameni indiferent de domeniul in care activeaza, celor de care depinde motivarea oamenilor, productivitatea firmei si schimbarile de care este nevoie pentru a reusi in piata.

Cursul consta intr-o sesiune de 5 ore pe luna, 2 subiecte de management pe sesiune, timp de 12 luni, cu coaching individual si de echipa, intre sesiuni.

Timp de un an, managerii implementeaza lunar idei din curs la locul de munca, declarand rezultatul financiar obtinut in companie/departament.

Printre cei cateva sute de participanti la acest program de training se numara manageri de la Medicover, Sommering Install, Viarom Construct, Romanel, Suzuki Motors, Promoterm si News Outdoor.

Trainerii din acest program au experienta manageriala in firme internationale precum Glaxosmithkline, UPC, Geodis, DHL, British American Tobacco (BAT) si Coca-Cola.

De altfel, „Managerul in Armura” reprezinta componenta esentiala de training a programului pentru care Investment People a obtinut finantare din fonduri europene.

Procesul de atragere a banilor europeni a fost lung si anevoios, intinzandu-se pe o perioada de peste 1 an si jumatate.

„Nu s-a crezut ca putem ajunge pana aici. Sotilor nu le-a venit sa creada nici cand am semnat actele pentru proiect”, au marturisit cele 3 partenere.

Acestea au mentionat ca managerii vizati de proiect sunt cei din IMM-uri.

„Preferam sa ne adresam firmelor unde se ia decizia mai rapid si nu multinationalelor, unde dureaza ani pana la luarea unei decizii. Pe aceasta reteta am mers de la inceput”, a explicat Giuliana Boicu, managing partner People Investment.

Proiectul se desfasoara in perioada 2011-2013, in cinci regiuni de dezvoltare din Romania (Bucuresti-Ilfov, Centru, Vest, Nord-Est, Sud-Muntenia) si are ca obiectiv principal dezvoltarea abilitatilor antreprenoriale pentru 1.200 manageri de toate nivelurile, din micro-intreprinderi si IMM-uri.

„Managerul in Armura” este structurat pe 10 competente printre care se numara abilitatea de a ii motiva pe ceilalti, managementul schimbarii, coaching & mentoring, comunicare, negociere, managementul performantei si stress management.

Beneficiile proiectului constau in participarea gratuita a managerilor la cursurile de formare profesionala, certificarea internationala in management si leadership ILM (Institute of Leadership and Management), coaching personal si de echipa, perspective de dezvoltare a carierei sau deschidere a unei afaceri, interactiunea cu alti manageri din domenii si companii diferite.

Proiectul este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Valoarea proiectului este de 20,14 mil. lei, din care 1 mil. lei (5%) este contributia People Investment.

Proiectul este sustinut de People Investment, Camera de Comert si Industrie a municipiului Bucuresti, Camera de Comert si Industrie Brasov, Camera de Comert, Industrie si Agricultura Timis, Vladteh si The Vocational College (Marea Britanie).