- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Metrorex introduce publicitate pe ecrane LCD in statiile cu trafic mare de calatori

06 Aug, 11:37 • sergiu.mihalcea
Operatorul retelei bucurestene de metrou va introduce publicitate indoor pe ecrane LCD in statiile cu trafic mare de calatori, iar cateva au fost deja instalate in statia Piata Unirii 2, urmand sa intre in functiune in urmatoarea perioada.
Metrorex introduce publicitate pe ecrane LCD in statiile cu trafic mare de calatori

Oficialii Metrorex au precizat pentru DailyBusiness.ro ca ecranele, care sunt in curs de instalare, au scop preponderent publicitar, insa acestea vor putea afisa si informatii destinate publicului calator.

Echipamentele fac parte dintr-o asociere in participatiune privind publicitatea in metrou, iar investitia este integral in sarcina companiei de publicitate – una din cele patru cu care Metrorex are deja contract de colaborare, conform Metrorex. Reprezentantii regiei de transport nu au precizat despre ce companie este vorba, si nici nu au oferit mai multe detalii despre tipul de contract. Printre companiile de publicitate care au incheiat contracte de colaborare cu Metrorex se numara Euromedia, Beta Cons sau Lemon Design.

Reteaua de ecrane urmeaza sa fie extinsa si in alte statii de metrou cu trafic mare de calatori.

Conform datelor Ministerului Transporturilor, Metrorex a transportat anul trecut peste 164 de milioane de calatori, ceea ce situeaza media zilnica a pasagerilor transportati la circa 450.000.

In opinia lui Razvan Constantinescu, general manager al agentiei de indoor advertising SPM Indoor Division, succesul noul mediu de expunere depinde foarte mult de amplasament, fie ca este vorba de statia in care sunt amplasate ecranele sau de luminozitatea din statia respectiva.

„Acest tip de expunere la metrou este un nou mod, foarte interesant, de a face publicitate in mediul respectiv. In opinia mea acesta este viitorul, iar in alte tari este ceva obisnuit sa intalnesti ecrane LCD care afiseaza spoturi publicitare”, a explicat Constantinescu.

El este de parere ca noul sistem va trece in prima faza printr-o perioada de teste din partea cumparatorilor de publicitate, care vor monitoriza cu atentie rezultatele inainte de a investi bugete semnificative.