NEW MEDIA

Wave Division si Coupons.com lanseaza un site de cupoane. Vezi investitia si asteptarile

15 noiembrie 2012, ora 14:25, autor(i): Andreea Radu 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
coupons.jpg
Wave Division, una dintre cele mai mari agentii de BTL full service din Romania, a incheiat un parteneriat cu Coupons.com, companie de solutii de e-marketing prin intermediul cupoanelor online, ce vizeaza lansarea pe piata din Romania a unei platforme digitale de e-couponing, dedicata promovarii promotiilor prin intermediul cupoanelor online.

Pentru cupoanele online, in comparatie cu voucherele de reduceri, clientii nu platesc nimic atunci cand le printeaza de pe site-ul CuponReducere.ro, acestea fiind folosite pentru a cumpara produse cu diferite reduceri de la partenerii site-ului, a explicat Al Kamara, fondator si CEO Wave Division.

äLansarea platformei este o premiera pe piata din Romania si corespunde dinamicii accentuate a segmentului de shopper marketing si de digital marketing pe plan local, permitand brandurilor sa se faca mai bine cunoscute potentialilor clienti, care vor avea la dispozitie un instrument aditional de marketingö, a spus Kamara.

äInvestitia estimata pentru primul an este de circa 250.00-300.000 euroö, a adaugat el. Conform acestuia, investitia va include cheltuielile cu educarea partenerilor (retaileri si branduri) si a consumatorilor, dar si cheltuieli necesare pentru platforma si angajati.



Referitor la modalitatea de achizitie a cupoanelor de reducer, oficialul Wave Divisio a precizat ca utilizatorii CuponReducere.ro vor selecta cupoanele pe care le doresc, apoi vor apara butonul äPrinteazaö pentru a primi pe loc cuponul sau äEmailö pentru a fi trimis linkul necesar pe mail si a putea fi printat mai tarziu cuponul. Dupa aceasta operatiune, clientul se duce in magazinul vizat si achizitiona un produs sau mai multe in baza reducerii alese.

Al Kamara a subliniat ca platforma digitala de e-couponing va deveni operationala la inceputul anului 2013, cel tarziu la inceputul lunii februarie, daca nu in ianuarie.

In ceea ce priveste numarul utilizatorilor, Kamara a aratat ca in prezent are o baza de date de circa 100.000 de persoane pe care le va informa despre lansarea site-ului. Astfel, in primul an, site-ul ar putea avea cel putin cateva zeci de mii de utilizatori.

Oliver Felstead, managing director Coupons.com UK & Europe, a subliniat ca in Romania exista o oportunitate de dezvoltare a acestui segment de marketing online, fiind primul site lansat pe acest segment de cupoane, fiind si prima din Europa de Est in care Coupons.com se lanseaza.

La randul sau, Bogdana Baltasiu, business development director CuponReducere.ro, a subliniat ca societatea este in discutii avansare cu mai multi retaileri si diverse branduri de pe piata locala.

äAvem o negociere cu un retailer care se afla in faza finala, in timp ce altele progreseaza foarte bineö, a spus Bogdana Baltasiu.

Potrivit acesteia, orice companie care face reduceri poate deveni partenerul CuponReducere.ro, indiferent de nivelul discount-ului.

Noua platforma digitala initiaza in acelasi timp un proces de educare a pietei, prin conectarea marketingului digital la comportamentul si preferintele cumparatorilor anterior procesului de cumparare (pre-shopper marketing).

Proiectul lansat de catre Wave Division va fi coordonat de Bogdana Baltasiu, business development director, fost client service manager la Nielsen, care va avea responsabilitati de coordonare si dezvoltare a noului serviciu de e-couponing.

Peste jumatate dintre consumatori iau in calcul reducerile cand merg la cumparaturi

Cele mai recente studii de specialitate releva cresterea duratei alocate de consumatori planificarii sesiunii saptamanale de shopping, anterior vizitei din magazin si nu doar in mediul offline, ci si in cel online.

Un studiu efectuat de Wave Division in februarie 2012, prin care au fost intervievati un numar de 3.007 cumparatori cu acces online, releva faptul ca 70% dintre acestia isi planifica sesiunile de shopping, iar 51% iau in calcul promotiile si reducerile existente in alcatuirea cosului de cumparaturi.

Un procent de 88% dintre cumparatorii chestionati doresc sa printeze si sa utilizeze cupoanele de reducere si promotiile oferite online. Dintre acestia, 87% sunt dispusi sa schimbe ruta obisnuita de cumparaturi si sa viziteze alte magazine, in care pot folosi cupoanele gasite online sau primite prin email.

Conceptul de digital couponing permite accesul gratuit, online, la discounturi si promotii pe care cumparatorii le pot utiliza pentru cosul de cumparaturi lunar. Cupoanele digitale vor fi disponibile in cadrul acestei platforme digitale tip multi-brand, multi-retailer, si vor putea fi printate de catre consumatori in scopul utilizarii lor in magazinele comertului modern (hipermarketuri, supermakerturi, magazine tip discount).

Platforma digitala va include diverse activitati de marketing si promotionale in parteneriat cu partenerii sai, producatori si retaileri.

Wave Division este una dintre cele mai mari agentii de BTL full service din Romania, cu o activitate de peste 13 ani si o retea dezvoltata in 72 de orase. Wave Division a avut in 2011 o cifra de afaceri de aproximativ 5 milioane de Euro, dubla comparativ cu 2009, iar pentru 2012 Al Kamara se asteapta la afaceri asemanatoare anului precedent.

Prin intermediul celor 4 domenii cheie de expertiza: servicii integrate de in-store, events management, shopper marketing si, recent, digital couponing, Wave Division are in portofoliu companii nationale si multinationale printre care se numara: P&G, Danone, Interstar, Intersnack, LĺOreal, McDonaldĺs, Real,- Hypermarket Romania, Reckitt Benckiser, Samsung, iar in ultimul timp s-au adaugat si Mega Image, Heineken, Prodal, Lidl si Hochland.

Coupons.com Limited (Coupons.com) este subsidiara a companiei americane Coupons.com Incorporated (cu sediul in Silicon Valley).

Coupons.com are sediul la Londra si opereaza in prezent in 15 tari europene, inclusiv Romania. Printre clientii sai se numara Procter & Gamble, LĺOreal, Nestle, Reckitt Benckiser, Mars, Associated British Foods, Kraft Foods, precum si liderii retailerului din supermarketuri ca Tesco, Waitrose si The Co-operative Food.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Sambata, 17 Aprilie 2021, 01:14
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter