TURISM, MEDIA & MARKETING

Campania "Romania - Land of choice" va rula pe Eurosport si CNN

14 iulie 2009, ora 18:08 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Elena Udrea, ministrul turismului
Elena Udrea, ministrul turismului
Eurosport si CNN vor fi posturile de televiziune internationale pe care Romania va fi promovata ca destinatie turistica, intr-o campanie pentru care s-au alocat peste 1,3 mil. euro, potrivit reprezentantilor Ministerului Turismului.
Campania "Romania - Land of choice" se va derula pe cele doua posturi in perioada august-decembrie 2009.

Procedura de achizitie publica a fost aceea de negociere, cu publicarea prealabila a unui anunt de participare. Au depus oferte trei candidati, Eurosport SA pentru difuzarea spoturilor publicitare pe o televiziune paneuropeana de sport si SC Media Investment Communication, respectiv asocierea Best Advertising&Consult - Opti Media SRL pentru difuzarea pe postul international de stiri.

Printre serviciile de difuzare pe care Ministerul Turismului le va achizitiona se numara 550 de spoturi pe Eurosport si 475 de spoturi pe Eurosport 2 precum si o campanie de difuzare de bannere online, cu 9 milioane de afisari. Bugetul total pentru aceste servicii este de 1 milion de euro.



In acelasi timp, Ministerul Turismului va achizitiona serviciile de difuzare a 529 de spoturi pe canalul CNN de la Best Advertising&Consult - Opti Media SRL, care a oferit cel mai mic cost pe punctul de audienta, la un buget de 334.950 euro, plus TVA.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Miercuri, 08 Decembrie 2021, 04:22
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter