- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Cariere

De ce tot mai mulți tineri renunță la facultate pentru a deveni influenceri. Carierele în social media, la tot mai mare căutare

09 Feb, 11:56 • Alexe Raluca
Din dorința de a deveni influenceri de succes, mulți tineri aleg să renunțe la facultate pentru a urma o carieră în social media. Noua generație consideră că oportunitățile sunt mult mai ample în acest domeniu.
De ce tot mai mulți tineri renunță la facultate pentru a deveni influenceri. Carierele în social media, la tot mai mare căutare

Mulți tineri din România renunță la studii pentru a devenit influenceri și creatori de conținut. Deși se crede că acest drum este unul ușor, lucrurile stau, de fapt, diferit.

Citește și: Influencerii români au ajuns sub lupa ANPC. Ce ai și ce nu ai voie să postezi pe Instagram și ce sancțiuni pot fi aplicate

De ce tot mai mulți tineri renunță la facultate pentru a deveni influenceri

Tinerii consideră că experiența în lumea digitală le poate oferi oportunități mai ample și un drum sigur în construirea unei cariere în mediul online. Cu toate acestea, în calea spre a deveni influencer, se întâlnesc tot felul de provocări și trebuie depuse diverse eforturi. Pentru a ajunge un influencer de succes, trebuie să parcurgi o serie de pași esențiali.

Mulți tineri sunt atrași de ideea de a deveni influenceri sub impresia că acesta ar fi un mod facil și rapid de a câștiga bani. Cu toate acestea, realitatea este că lumea influențelor digitale implică o muncă destul de grea, dar mai ales constantă. În timp ce pot exista recompense financiare semnificative, obținerea succesului în acest domeniu necesită o investiție considerabilă de timp și efort.

„Mi se pare că e foarte lejer să-ți faci un venit din chestia asta și poți să fii o influență foarte bună asupra oamenilor dacă știi cum s-o faci”, a spus o tânără pentru Știrile Kanal D.

Valentina Pufulescu, jurnalist și trainer de comunicare, a subliniat faptul că această profesie nu trebuie subestimată și că succesul nu vine automat odată cu postarea unui conținut. Ea a evidențiat și importanța construirii unui brand autentic, gestionării corecte a relației cu publicul și investiției în calitatea conținutului pentru a deveni cu adevărat influent în mediul online.

„Primul și primul lucru pe care trebuie să îl facă oricine care dorește să creeze conținut online sau poate chiar și offline, trebuie să își găsească nișa. Ce înseamnă asta? Înseamnă că trebuie să înțeleagă foarte bine la ce se pricepe, ce știe să facă. Poate știu să povestesc, poate știu să dansez, să croșetez, să împletesc buchete de flori. Important este să știi foarte bine ce știi să faci și să nu exagerezi, să te limitezi la ce știi să faci. În al doilea rând trebuie să ne găsim scopul, de ce vrem să facem asta”, a spus Valentina Pufulescu.

Citește și: Ce pensii vor avea influencerii din România? Iată câți bani trebuie să cotizezi pentru pensia minimă