- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Diverse

Salariul atractiv al unei secretare care muncește doar 4 ore, part-time. Care sunt atribuțiile pe care le are?

28 Oct, 17:47 • Fundeanu Madalina
Dacă vă căutați job part-time bine plătit, aceasta este soluția potrivită! O secretară pe un post de 4 ore în București are salariul de 2.000 de lei lunar!
Salariul atractiv al unei secretare care muncește doar 4 ore, part-time. Care sunt atribuțiile pe care le are?

În cazul în care sunteți în căutarea unui  job care este bine plătit și cu puține ore muncă, este foarte posibil ca acest articol să fie pentru voi! Zilele acestea a fost făcut public un anunț pentru un post de secretară în București, pe un grup destinat celor care își caută un loc de muncă. O firmă de consultanță care nevoie de o femeie care să poată lucra doar 4 ore pe zi, la un program flexibil, conform Cancan.ro.

Pentru studenți sau cei care sunt în căutarea unei surse suplimentare de venit, un job part-time este mereu cea mai  bună și la îndemână alegere pe care o pot face. O astfel de variantă de muncă se potrivește mănușă și pentru acei care tineri care doresc să lucreze, dar încă nu s-au obișnuit cu un program full-time, care le-ar face viața prea încărcată.

Te-ar mai putea interesa și: Ei sunt românii care vor primi peste 4500 de lei salariu, începând cu 1 noiembrie. Anunțul făcut de Ministerul Muncii

Care este salariul pentru secretară care muncește la part-time de 4 ore în București

Salariul unei secretare part-time
Salariul unei secretare part-time

Pentru un program flexibil de 4 ore pe zi, salariul este de 2.000 de lei pe lună. De asemenea, este oferit un contract de colaborare care necesită ca persoana în cauză să dețină un PFA. De obicei, este solicitată prezența fizică la birou, dar o zi pe săptămână se poate lucra și de acasă.

Printre sarcinile amintite de angajator se numără următoarele:

  • administrarea documentelor și a corespondenței;
  • programarea întâlnirilor și gestionarea calendarului;
  • gestionarea apelurilor telefonice și redirecționarea lor;
  • organizarea de întâlniri și materiale;
  • menținerea unui mediu de lucru ordonat.

Care sunt cerințele de angajare?

În ceea ce privește criteriile necesare pe care trebuie să îndeplinești pentru a ocupa postul de secretară, angajatorul a specificat faptul că experiența nu este obligatorie, dar vor fi avantajați cei care au făcut voluntariat înainte.

Un alt criteriu, imperios necesar, este de a cunoaște limba engleză, cel puțin la nivel conversațional, în cazul în care secretara are conversații cu clienți care nu știu limba română, potrivit sursei citate.

Citește mai multe știri: Ce meserie trebuie să ai ca să câștigi cei mai mulți bani în România? „18.500 lei salariu net cu 6 ani de experiență”