- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Hellmann’s, Rexona, Dove Men + Care și Clear Men, printre sponsorii oficiali ai UEFA EURO 2024TM

14 Jun, 17:13 • Bumbeneci Diana
Brandurile Hellmann’s, Rexona, Dove Men + Care și Clear Men vă invită, în calitate de sponsori oficiali ai UEFA EURO 2024™, să trăiți la maximum experiența campionatului european, care va debuta pe 14 iunie. Evenimentul sportiv este, la fiecare ediție, urmărit în mod activ de 67% dintre europeni și atrage o audiență live estimată la 5 miliarde de spectatori în întreaga lume. Totodată, anul acesta, 2,7 milioane de fani vor urmări cele 51 de meciuri ale campionatului pe stadioanele din 10 orașe din Germania. 
Hellmann’s, Rexona, Dove Men + Care și Clear Men, printre sponsorii oficiali ai UEFA EURO 2024TM

Și pentru că un grătar cu prietenii e cel mai bun mod de a sărbători victoria echipei preferate,  Hellmann’s este Partener Oficial BBQ al UEFA EURO 2024™ și știe care sunt ingredientele esențiale pentru a transforma  grătarul într-o adevărată experiență.

Laura Drăgan, Brand Experience Lead Hellmann’s România: “Ieșirea la grătar este o modalitate excelentă de a aduce familia și prietenii împreună în timpul evenimentelor sportive, mai ales dacă susținem echipele favorite de acasă.  Hellman’s, în calitate de Partener Oficial BBQ este parte din această mișcare. În acest sens, prin activările pe care le-am inițiat, iubitorii produselor Hellmann’s au avut inclusiv posibilitatea de a fi câștigătorii unei experiențe complete pentru unul dintre meciurile din Germania. Cu Hellman’s suntem pregătiți să oferim suporterilor o experiență culinară inedită, dar și ocazia celebrării bucuriei alături de UEFA EURO 2024, în calitate de Partener Oficial BBQ”.

Rexona Men, Dove Men+Care și Clear Men încurajează pasiunea pentru fotbal și pun la dispoziția sportivilor și a suporterilor produse dezvoltate pe baza unor tehnologii inovatoare, care să asigure un efect de prospețime îndelungat.

„Suntem încântați să sprijinim UEFA EURO 2024™ alături de Dove Men+Care și Rexona. Acest parteneriat reprezintă mai mult decât o simplă colaborare între branduri; este o declarație puternică de valori comune. Fotbalul, limbajul universal care transcende granițele culturale și geografice, aduce oamenii împreună într-un mod unic și profund. Dove Men+Care și Rexona promovează nu doar îngrijirea personală, ci și importanța conexiunilor autentice” – Andreea Dincă, Category Marketing Manager Deodorants & Dove Lead East Europe.

Cristina Moraru, Beauty&Wellbeing Lead România, a adăugat: ”Brandul Clear se bucură de o îndelungată asociere cu fotbalul și a fost, de-a lungul anilor, partener oficial pentru nenumărate competiții sportive internaționale. Prin parteneriatul cu UEFA EURO 2024™ ne propunem să le oferim consumatorilor care aleg Clear șansa de a fi prezenți pe unele dintre cele mai impresionante stadioane de fotbal din Europa și de a se bucura de experiența unică UEFA EURO 2024™”.

Activările brandurilor vor fi instalate în zonele oficiale dedicate fanilor, alături de o tombolă cu bilete la diferite meciuri din campionat, inclusiv pentru finala UEFA EURO 2024™ care se va juca pe Olympiastadion din Berlin, pe data de 14 iulie.

Campaniile se derulează și în magazinele partenere din România. Cei care vor achiziționa, până la finalul lunii septembrie, orice produs Hellmann’s și vor înscrie codul pe www.hellmanns/UEFAEURO2024, vor avea șansa să câștige premii personalizate. Cei care vor achiziționa două produse Dove sau Rexona și vor înscrie bonul pe https://www.unilevertepremiaza.ro pot câștiga premii personalizate, seturi de produse Dove Men + Care și Rexona sau un LED TV cu Soundbar.

Despre Unilever

Unilever este unul dintre principalii furnizori globali de produse pentru segmentele de Personal Care, Home Care, Beauty & Wellbeing, Nutrition și Ice Cream. Produsele companiei se vând în peste 190 de țări și sunt utilizate zilnic de 3,4 miliarde de oameni.

Viziunea Unilever este aceea de a fi unul dintre liderii globali în afaceri sustenabile și de a demonstra cum modelul de afaceri bazat pe misiuni puternice și pregătit pentru viitor generează performanță.

Strategia Unilever contribuie la:

  • îmbunătățirea sănătății planetei;
  • îmbunătățirea sănătății, încrederii și bunăstării oamenilor;
  • conturarea unei lumi echitabile și incluzive.

În regiunea Europei Centrale și de Sud, Grupul Unilever operează pe piețele alimentare, de îngrijire personală și de îngrijire a casei prin intermediul Unilever South Central Europe și Unilever Romania. Unilever South Central Europe, cu sediul în București, coordonează operațiunile de marketing și vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru și Moldova.

Pentru mai multe informații despre Unilever și brandurile din portofoliul său, vizitați www.unilever.com.

Despre UEFA

UEFA EURO 2024 se va desfășura în perioada 14 iunie – 14 iulie 2024 în zece orașe gazdă din Germania: Berlin, Köln, Dortmund, Düsseldorf, Frankfurt, Gelsenkirchen, Hamburg, Leipzig, München și Stuttgart.

UEFA (Uniunea Asociațiilor Europene de Fotbal) – organismul de conducere al fotbalului european – este  formată din 55 de asociații naționale de fotbal din întreaga Europă. Obiectivele sale sunt, printre altele: să se ocupe de toate chestiunile legate de fotbalul european; să promoveze fotbalul într-un spirit de unitate, solidaritate, pace, înțelegere și fair-play, fără nicio discriminare politică, rasială, religioasă, de gen sau de orice alt motiv; să protejeze valorile fotbalului european; să promoveze și să protejeze standardele etice și buna guvernanță în fotbalul european; să mențină relații cu toate părțile interesate implicate în fotbalul european; să sprijine și să protejeze asociațiile sale membre pentru bunăstarea generală a jocului european.

Într-o mare de oameni care merg în direcții simple, seci sau poate chiar absurde, o lume grăbită și gata mereu să alerge pentru îndeplinirea unui scop, eu am ales să mă opresc în loc și să ... citește mai mult