- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Lifestyle

Life Care a inregistrat venituri de 5 mil. euro in S1, in crestere cu 50%

09 Jul, 15:37 • Redactia DailyBusiness
Compania Life Care, care comercializa mai multe categorii de produse bio, de la detergenti la alimente, a inregistrat vanzari de 5 mil. euro in primul semestru din 2009, cu 50% mai mult decat anul trecut.
Life Care a inregistrat venituri de 5 mil. euro in S1, in crestere cu 50%

Vanzarile cele mai mari continua sa se inregistreze pentru divizia de cosmetice, dar si divizia de suplimente alimentare este in crestere, au spus reprezentantii companiei.

Pe langa brandurile Bio Haus (detergenti), Life Impulse(suplimente alimentare), Krauter (produse terapeutice) si Bio Fusion (alimente), compania este si importatorul exclusiv al brandului de cosmetice Logona pentru Romania, Serbia si Moldova.

Life Care a inregistrat in 2008 o cifra de afaceri de 10 milioane de euro.

Compania isi comercializeaza produsele sale printr-o platforma de Network Marketing, avand aproximativ 40.000 parteneri in Romania. 85% din produsele companiei sunt vandute online, pe site-ul propriu.

Life Care detine 3 sedii, 2 in Timisoara si unul in Frankfurt.